Volvo zmienia logo. Czy zmiana wizerunku będzie drastyczna?
Logo służy przede wszystkim do identyfikacji konkretnej marki i jego głównym zadaniem jest pomoc w odróżnieniu jednej marki od drugiej. Dlatego powinno być unikalne i wyjątkowe. Czy nowe logo Volvo takie jest?
Volvo nazywa zmienione logo redesignem. Cóż… stwierdzenie jest chyba właściwie, biorąc pod uwagę, że zmiany nie są zbyt drastyczne. Tak naprawdę, Volvo po prostu uprościło swoje logo. Zobaczcie sami!
Czy również waszym zdaniem nowe logo Volvo jest… nijakie? Płaskie i czarno-białe, wpisujące się w trend ostatnich aktualizacji logotypów, które prezentuje już większość koncernów motoryzacyjnych. Dlaczego tak się dzieje?
Sprawa jest banalnie prosta, takie loga są po prostu lepiej widoczne w Internecie. Aktualizacje logotypów są tylko techniczne, żeby lepiej wyświetlały się na wyświetlaczach telefonów. Żadnych cieni, gradientów ani kolorów. Przede wszystkim liczy się ogólny kształt i skojarzenie z marką, a kolor i cieniowanie znaczka nie mają większego znaczenia. I nie należy do tego dopisywać żadnej filozofii, w stylu, że nowe logo jeszcze lepiej odzwierciedla ducha marki itp., itd.
Volvo zapowiedziało, że zaktualizowane logo będzie wprowadzać bardzo stopniowo. Na samochody trafi dopiero w 2023 roku.
Najnowsze
-
BMW Skytop – limitowany luksusowy roadster na specjalne zamówienie
BMW Skytop to najnowszy, ściśle limitowany model niemieckiej marki, który zadebiutował na imprezie Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2024 na jeziorem Como. Pierwotnie, BMW nie miało w planach produkcji seryjnej, jednak pozytywny odzew publiczności zmienił decyzję. -
Prototyp Renault Twingo zaprezentowany w Paryżu
-
Mini Hatch po kuracji u AC Schnitzer
-
Audi A3 Sportback TFSI e
-
Lexus ES obchodzi 35. urodziny – opis modelu i dane techniczne
Zostaw komentarz: