
Trzy kolejne wyścigi w kalendarzu F1! Portimão, Nürburgring i Imola – to tam będą ścigać się kierowcy
Władze Formuły 1 potwierdziły, że w sezonie 2020 zawodnicy będą się ścigać na torach w Portugalii, Niemczech i we Włoszech.
W weekend 9-11 października Formuła 1 zawita na Nürburgring, gdzie kierowcy będą ścigać się w Grosser Preis Der Eifel. Dwa tygodnie później odbędzie się Grand Prix Portugalii w Portimão. Na przełomie października i listopada na włoskiej Imoli odbędzie się nietypowe, dwudniowe Grand Prix Emilia-Romania. Dokładne szczegóły tego wydarzenia nie są jeszcze znane.
Na Imoli F1 zawita po raz pierwszy od 2006 roku. Na Nürburgringu kierowcy ścigali się ostatni raz siedem lat temu, w 2013 roku. W Portimão Formuła 1 dopiero zadebiutuje.
Przeczytaj też: Dwa kolejne wyścigi w kalendarzu F1 na sezon 2020!
Jednocześnie władze Formuły 1 poinformowały, że w sezonie 2020 nie odbędą się wyścigi w Kanadzie, Stanach Zjednoczonych, Meksyku i Brazylii. Wszystko przez sytuację związaną z pandemią koronawirusa.
Obecnie w kalendarzu F1 potwierdzono 13 rund. Liberty Media chciałoby rozegrać 15-18 wyścigów. Nie jest jednak tajemnicą, że stworzenie pełnego kalendarza wyścigów na sezon 2020, ze względu na pandemię koronawirusa, napotyka wiele komplikacji.
Przeczytaj też: 6 rekordów F1, które mogą zostać pobite w sezonie 2020!
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: