
Sebastien Ogier najszybszy, Robert Kubica drugi na odcinku testowym Rajdu Polski
Mistrzowie świata Sébastien Ogier i Julien Ingrassia (Volkswagen Polo R WRC) zanotowali najlepszy czas na odcinku testowym przed LOTOS 72. Rajdem Polski. Podczas trzeciego przejazdu próby „Faszcze” francuska załoga osiągnęła czas 1:39.1, który okazał się o pół sekundy lepszy od rezultatu Roberta Kubicy (Ford Fiesta RS WRC) oraz zespołowych kolegów Ogiera, Andreasa Mikkelsena oraz Jariego-Matti Latvali.
Podobnie jak w ubiegłym roku odcinek testowy został wytyczony na liczącej 3,7 km próbie „Faszcze” zlokalizowanej w pobliżu parku serwisowego. Podczas pierwszego przejazdu najlepszym czasem (1:43.5) popisał się Robert Kubica. Drugi czas (1:44.3) zanotował aktualny mistrz świata Sébastien Ogier, a tuż za nim uplasował się reprezentujący barwy ekipy M-Sport estoński kierowca Ott Tänak.
Drugi przejazd tzw. shakedownu również należał do Roberta Kubicy, który poprawił swój czas o 2,1 sekundy. Zaledwie 0,1 sekundy do Polaka stracili ponownie Ogier i Tänak, którzy zanotowali identyczny czas (1:41.5).
Mistrz świata pokazał swój kunszt podczas trzeciego przejazdu odcinka testowego. Jego czas 1:39.1 okazał się najlepszy. Co ciekawe, aż trzech kierowców: Kubica, Mikkelsen oraz zaliczający podczas LOTOS 72. Rajdu Polski swój 150 start w Rajdowych Mistrzostwach Świata Jari-Matti Latvala osiągnęli identyczny czas plasując się pół sekundy za Ogierem.
Zawodniczki Rajdu Polski 2015 – dowiesz się o nich tutaj.
Portrety zawodników w strefie serwisowej Rajdu Polski 2015 zobaczysz tu.
Przedrajdowe testy Roberta Kubicy obejrzysz na zdjęciach tu.
Galerię zdjęć z testów zespołów Skody i Volkswagena zobaczysz tu.
Testy Jari-Matti Latvala przed Rajdem Polski tutaj.
Testy Andreasa Mikkelsena przed Rajdem Polski 2015 – fotoreportaż tu.
Wypowiedzi Roberta Kubicy i Krzysztofa Hołowczyca przed Rajdem Polski 2015 przeczytasz tu.
Jakimi autami poza WRC będą rywalizować zawodnicy Rajdu Polski? Dowiesz się tu.
O serii JWRC na Rajdzie Polski oraz harmonogramie relacji w Polsacie przeczytasz tu.
Najnowsze
-
Włączony kierunkowskaz na pasie do skrętu. Przepisy są inne, niż wielu kierowców sądzi
Jedziesz główną ulicą i dojeżdżasz do bocznej uliczki, w którą masz zamiar wjechać. To oczywiste, że włączasz kierunkowskaz. Inni kierowcy muszą wiedzieć, dlaczego hamujesz i odpowiednio zareagować. Dylemat pojawia się w sytuacji, kiedy inne rzeczy jasno wskazują twój zamiar. Czy jest wtedy sens używania kierunkowskazu? -
Film „Ferrari wchodzi wkrótce do kin. Enzo pisał listy miłosne! A co jeszcze wiemy o nowym filmie?
-
Sprzedaż aut elektrycznych w Polsce. Dominuje jedna marka
-
Wsiadasz rano do auta, a tam choinka i różne błędy? To nie usterka, tylko pora roku
-
Na terenie FSO powstanie osiedle. Będzie też akcent motoryzacyjny
Zostaw komentarz: