Koronawirus nie powstrzymał rozwoju sieci ładowarek w Polsce

Trwająca epidemia mocno odcisnęła się na wielu gałęziach gospodarki i opóźniła sporo inwestycji. Pomimo tego cały czas przybywa ładowarek do aut elektrycznych w naszym kraju.

Według danych Urzędu Dozoru Technicznego na koniec kwietnia 2020 roku, w Polsce działały już 1682 punkty ładowania samochodów elektrycznych. To zaskakująco dobry wynik, ponieważ oznacza, że pomimo zamrażania gospodarki, udało się w ciągu miesiąca uruchomić 119 ładowarek.

Testujemy elektrycznego Volkswagena e-up!

Najwięcej takich nowych punktów zgłosiła holenderska sieć Last Mile Solutions – aż 42. Na drugim miejscu znalazła się firma Rawicom z 21 ładowarkami, a trzecie miejsce przypadło Polskim Kolejom Państwowym (17). Warto zwrócić uwagę, że do tej pory PKP miało tylko jedną.

Nowy standard ładowania elektryków pozwoli na korzystanie z mocy ponad 500 kW!

Liderem polskiego rynku pod względem liczby ładowarek do elektryków, z wynikiem 347, pozostaje GreenWay Polska, pomimo tego, że w kwietniu nie uruchomili żadnego nowego punktu. Drugie miejsce należy do Last Mile Solutions (224 ładowarki), które swoimi szeroko zakrojonymi inwestycjami przebiło EV Plus Polska. Firma ta uruchomiła w kwietniu 14 nowych punktów i z całkowitym wynikiem 197 ładowarek, musi zadowolić się trzecim miejscem.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze