
Koronawirus nie powstrzymał rozwoju sieci ładowarek w Polsce
Trwająca epidemia mocno odcisnęła się na wielu gałęziach gospodarki i opóźniła sporo inwestycji. Pomimo tego cały czas przybywa ładowarek do aut elektrycznych w naszym kraju.
Według danych Urzędu Dozoru Technicznego na koniec kwietnia 2020 roku, w Polsce działały już 1682 punkty ładowania samochodów elektrycznych. To zaskakująco dobry wynik, ponieważ oznacza, że pomimo zamrażania gospodarki, udało się w ciągu miesiąca uruchomić 119 ładowarek.
Testujemy elektrycznego Volkswagena e-up!
Najwięcej takich nowych punktów zgłosiła holenderska sieć Last Mile Solutions – aż 42. Na drugim miejscu znalazła się firma Rawicom z 21 ładowarkami, a trzecie miejsce przypadło Polskim Kolejom Państwowym (17). Warto zwrócić uwagę, że do tej pory PKP miało tylko jedną.
Nowy standard ładowania elektryków pozwoli na korzystanie z mocy ponad 500 kW!
Liderem polskiego rynku pod względem liczby ładowarek do elektryków, z wynikiem 347, pozostaje GreenWay Polska, pomimo tego, że w kwietniu nie uruchomili żadnego nowego punktu. Drugie miejsce należy do Last Mile Solutions (224 ładowarki), które swoimi szeroko zakrojonymi inwestycjami przebiło EV Plus Polska. Firma ta uruchomiła w kwietniu 14 nowych punktów i z całkowitym wynikiem 197 ładowarek, musi zadowolić się trzecim miejscem.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: