Fiat 500C By Gucci – tym razem jako kabriolet

Po sukcesie Fiata '500 by Gucci ", na którego złożono ponad 300 zamówień online, producent postanowił wprowadzić nową wersję. Od sierpnia będzie można składać zamówienia na kabrioleta 500C by Gucci.

Fiat 500C by Gucci.
fot. Fiat

Auto kosztować będzie bagatela 20 tysięcy euro, ale biorąc pod uwagę ile kosztują torebki czy okulary sygnowane logiem Gucci, cena samochodu wydaje się być adekwatna.

Podobnie jak wersja coupe, kabriolet 500C by Gucci będzie dostępny w dwóch kolorach, białym z matowymi, chromowanymi elementami i lśniącym, czarnym z błyszczącymi chromowanymi akcentami.

To co różni obydwie wersje to oczywiście dach, przez który w kabriolecie przebiega zielono-czerwono-zielony wzór nawiązujący do marki Gucci. Samochód posiada również 16 calowe koław stylu retro, z podwójnym „G” na kołpakiach oraz pisany kursywą napis Gucci na tylnej klapie i na drzwiach.

Jednak nie karoseria powoduje, a wnętrze powoduje, że wiemy o tym, że jest to Gucci. Stylowe szycia, satyna połączona z polerowanymi chromowanymi elementami, aksamitny efekt wykończenia na panelu radia oraz skórzana tapicerka w dwóch odcieniach oczywiście z nadrukiem Guccissima to wszystko podkreśla ekskluzywność marki.

Fiat 500 by Gucci tym razem jako kabriolet.
fot. Fiat

Zielono-czerwono-zielony pasek – temat „Gucci”- pojawia się na fotelach, skrzyni biegów, pasach oraz matach.

Samochód opiera się na wersji 500, dzięki czemu ma w standardzie z automatyczną klimatyzację, siedem poduszek powietrznych, system Blue & Me zintegrowany z tylnymi czujnikami parkowania, radio z odtwarzaczem CD-MP3 i skórzaną kierownicę z przyciskami sterującymi radiem.

 

 

 

 

Przeczytaj też:

fot Fiat 500 by Gucci i 695 Tributo Ferrari na pikniku w Goodwood

W dniach od 1 do 3 lipca fiat 500byGucci oraz Abarth 695 Tributo Ferrari  będą gwiazdą imprezy ChicNic – nowoczesnego i stylowego, brytyjskiego pikniku, będącego częścią Goodwood Festival of Speed.

fot Natasha Poly nową twarzą Fiat 500 by Gucci

150. rocznica zjednoczenia Włoch i 90. urodziny firmy Gucci stały się świetną okazją do zaprezentowania zdjęć modelki Natashy Poly oraz Fiata 500 by Gucci, będącej cześcią kampanii reklamowej, która od połowy maja pojawi się prasie codziennej i magazynach na całym świecie.

fot Fiat 500 by Gucci – galeria i film

Zaprezentowany wczoraj podczas uroczystego otwarcia  tygodnia mody w Mediolanie Fiat 500 by Gucci to kolejny przykład, że coraz częściej producenci samochodów zwracają się do kobiet, jako potencjalnych klientek na ich auta. Samochód już niedługo będzie produkowany w tyskim zakładzie Fiat Auto Poland.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze