Natasha Poly nową twarzą Fiat 500 by Gucci
150. rocznica zjednoczenia Włoch i 90. urodziny firmy Gucci stały się świetną okazją do zaprezentowania zdjęć modelki Natashy Poly oraz Fiata 500 by Gucci, będącej cześcią kampanii reklamowej, która od połowy maja pojawi się prasie codziennej i magazynach na całym świecie.
Niezwykle zmysłowa kampania Fiata 500 by Gucci. |
![]() |
fot. Fiat
|
Zdjęcia zostały zrobione przez Merta Alasa i Marcusa Piggotta w Rzymie, kampania natomiast stanowi kontynuację niedawnej prezentacji 500 by Gucci zaprojektowanej przez Fridę Giannini – dyrektora kreatywnego firmy Gucci we współpracy z Centro Stile Fiat.
Kampania będzie połączona z kilkoma eksluzywnymi prezentacjami, które będą miały miejsce w Paryżu, Londynie i Tokio.
Zamównia na auto z tej szczególnej limitowanej serii można składać do 30 czerwca wyłącznie za pośrednictwem strony www.500bygucci.com. Do sprzedaży na rynku europejskim auto zostanie wprowadzone w lipcu, pod koniec roku producent planuje też opanować pozostałe regiony świata.
Uzupełnieniem do tej specjalnej wersji „pięćsetki” jest ekskluzywna kolekcja 500 by Gucci, obejmująca akcesoria przydatne w podróży, drobne wyroby ze skóry, ubrania, rękawiczki dla kierowcy, okulary przeciwsłoneczne i zegarek, które można nabyć od kwietnia 2011 w wybranych sklepach firmy Gucci oraz pod adresem www.gucci.com.
Eteryczna modelka Natasha Poly i Fiat 500 by Gucci w dwóch kolorystycznych wersjach. |
![]() |
fot. Fiat |
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: