Fiat 500 by Gucci – galeria i film

Zaprezentowany wczoraj podczas uroczystego otwarcia  tygodnia mody w Mediolanie Fiat 500 by Gucci to kolejny przykład, że coraz częściej producenci samochodów zwracają się do kobiet, jako potencjalnych klientek na ich auta. Samochód już niedługo będzie produkowany w tyskim zakładzie Fiat Auto Poland.

Fiat 500 by Gucci
fot. Fiat

Oficjalna prezentacja samochodu nastąpi już za tydzień, podczas Geneva Motor Show 2011. Specjalna seria modelu Fiata 500, która powstała dzięki współpracy Centro Stile Fiat i słynnej włoskiej firmy odzieżowej. Dostępna będzie w dwóch kolorystycznych wersjach : czarnej z białym wnętrzem, oraz białej w połączeniu z czarnym wnętrzem, wzbogaconym o chromowane elementy. 

W roku, w którym przypada 150. rocznica zjednoczenia Włoch i 90. urodziny firmy Gucci, Gucci i Fiat zdecydowałały sie tę ciekawą kooperację. Auto zaprojektowała Frida Giannini – Dyrektor Kreatywny.  

fot. Fiat
Subtelne wykończenie wnętrza robi wrażenie.
fot. Fiat

Auto z zewnątrz ozdabia szeroki  zielono-czerwono-zielona pas, charakterystyczny dla marki Gucci. Ten wzór, został również umieszczony na pasach bezpieczeństwa. Logo włoskiej firmy odzieżowej pisane kursywą znalazło się także na tylnej szybie i bocznych drzwiach samochodu. Fiat 500 by Gucci osadzony został na eleganckich 16-calowych obręczach, które zdobią litery GG w kolorze nadwozia. Z tyłu felgi kryją polakierowane w kolorze zielonym Gucci zaciski hamulcowe. 

We wnętrzu auta, obwódkaGucci jest widoczna również na siedzeniach, na dźwigni zmiany biegów, osłonie kluczyka, na dywanikach. Całość dopełniają  dwukolorowe skórzane fotele w dwóch kolorach wykonane ze skóry Frau z nadrukiem Guccissima. We wnętrzu ponadto zastosowano chromowane detale oraz aksamitną powłokę na konsoli centralnej.

– W latach 50. kiedy pojawił się na drogach Fiat 500, wywołał on prawdziwą rewolucję stylistyczną i stał się ikoną motoryzacji swoich czasów. Od samego początku, czyli od 1921 r. podróżowanie z szykiem było także fundamentalną dewizą dla firmy Gucci, kiedy to Guccio Gucci otworzył firmę produkującą skórzane kufry, torby i torebki. Dlatego kiedy Lapo Elkann wyszedł z pomysłem tej współpracy, wydało mi się, że w 90. rocznicę powstania firmy Gucci będzie to doskonała okazja do stworzenia nowego konceptu dla nowoczesnego podróżowania – powiedziała Frida Giannini. 

Fiat 500 by Gucci, z silnikiem 1,4 l. o mocy 100 KM wejdzie do sprzedaży online 1 kwietnia i dostępny będzie do 30 czerwca, wyłącznie na zamówienie złożone wcześniej za pośrednictwem strony www.500bygucci.com, w cenie od 17 000 euro (67 150 złotych). Samochód będzie również prezentowany w ekskluzywnych miejscach metropolii, takich jak Paryż, Londyn i Tokio, po czym w lipcu zostanie on wprowadzony do sprzedaży na rynki Europy. Pod koniec roku będzie on dostępny w pozostałych regionach świata.

Uzupełnieniem do tej specjalnej wersji „pięćsetki” jest kolekcja 500 by Gucci, obejmująca akcesoria przydatne w podróży, drobne wyroby ze skóry, ubrania, rękawiczki dla kierowcy, okulary przeciwsłoneczne i zegarek, które będzie można nabyć od kwietnia 2011 w wybranych sklepach firmy Gucci oraz pod adresem www.gucci.com.

Fiat 500 by Gucci będzie również prezentowany podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie od 3 do 13 marca w specjalnej strefie firmy Gucci znajdującej się na terenie stoiska Fiata.

 

Najnowsze

Mercedes wysadzany kryształkami Swarovskiego – galeria

Kobiety kochają błyskotki, ale czy to aby nie przesada? Pokryty kryształami Swarovskiego Mercedes SL-600 wywołał na targach SEMA nie lada kontrowersje. Czy ten drogi samochód jest tylko przesadzoną fanaberią dla bogatych ekscentryków, czy też stworzy nowy trend w motoryzacji?

Trzysta tysięcy kryształów Swarovskiego pokrywa całe auto, od blach nadwozia aż po wydech i elementy wnętrza. Dzięki temu dość niebywałemu zabiegowi, Mercedes świeci się niczym świetlik w letnią noc. Oczywiście za taki luksus trzeba sowicie zapłacić, bo całkowicie oklejony SL-600 kosztuje aż milion dolarów, jednakże firma D.A.D specjalizująca się w wizualnym tuningu tego typu, zapewnia, że ilość kryształków można dopasować do możliwości portfela przyszłego nabywcy. 

fot. D.A.D
fot. D.A.D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jak wam się podoba tak udekorowane auto? Czy jest stylowe i seksowne, czy też taka ilość błyskotek kojarzy się bardziej z kiczem i hollywoodzkimi gwiazdkami średniego kalibru? Paris Hilton na pewno nie pogardziłaby takim dodatkiem do swojej garderoby.

Najnowsze

Firma KL TRADE, wprowadzająca na polski rynek wysokiej jakości akcesoria GSM sygnowane marką Global Technology, prezentuje nowy, kobiecy zestaw słuchawkowy bluetooth GT W-29 w kolorze matowego złota. Urządzenie, wywodzące się z prestiżowej linii Black Line, narzuca designerski szyk oferując przy tym ultra-czysty dźwięk i niezwykle czuły mikrofon. Zestaw bluetooth od GT przeznaczony jest zwłaszcza dla kobiet pragnących wyróżnić się za sprawą modnego i funkcjonalnego akcesorium. 

Złoty bluetooth GT W-29 działający w systemie dual-mode jest kompatybilny ze wszystkimi modelami telefonów komórkowych posiadających funkcję bezprzewodowej transmisji danych. Zestaw bluetooth od Global Technology oferuje czysty, pozbawiony szumów dźwięk oraz czuły mikrofon, co wpływa na wysoką jakość prowadzonych rozmów. Zasięg pracy urządzenia to 10 metrów. Czas użytkowania bez konieczności ładowania wynosi ponad dwie godziny. W trybie czuwania urządzenie zachowuje swoje właściwości przez  sześćdziesiąt godzin. Na uwagę zasługuje również unikatowy design, który spodoba się zapewne kobietom ceniącym oryginalność. Zewnętrzna powierzchnia słuchawki ma kolor matowego złota, co sprawia, że urządzenie prezentuje się elegancko i oprócz waloru funkcjonalności może pełnić rolę ozdobnego  gadżetu. 

Urządzenie GT W-29 posiada zintegrowany profil użytkownika i nadaje się do noszenia zarówno w prawym, jak i w lewym uchu. 

Sugerowana cena: 99 zł

Najnowsze

Kylie Minogue, Hellen Mirren i Angelina Jolie z Renault? Film

W nowej reklamie Renault Clio o enigmatycznym tytule "Va Va Voom" zobaczymy ikony ze świata filmu, muzyki i footballu. Zobacz erotyczny spot francuskiego koncernu z udziałem znanych kobiet.

Pierwsza seria reklam z cyklu „Va Va Voom” z gwiazdą światowego footballu Tierry Henry’m wywołała taki zachwyt wśród widzów, że samo określenie „Va Va Voom” stało się nowym terminem na zdefiniowanie osoby ekscytującej, atrakcyjnej seksualnie i pełnej wigoru. Ten wyjątkowy fenomen skusił twórców wcześniejszych spotów do kontynuowania tradycji erotycznych reklam w kontekście nowego Renault Clio. 

Tierry Henry i Ditta Von Tesse w kampanii Renault Clio.
fot. Renault

Leniwie przesuwające się ujęcia ukazują nam podziemne widowisko dostępne tylko dla wybranych. Widzimy Audrey Hepburn w ujęciu z filmu „Śniadanie u Tiffany’ego”, namiętną Dittę Von Tesse prezentującą swoje wdzięki w burleskowym pomieszczeniu, Marlona Brando z kultowego filmu „Na nabrzeżach”, Davida Bowie w klipie „Space Oddity” i Rihannę z nowego teledysku „S&M”. Wszystkiemu przygląda się zaciekawiony spektaklem Tierry Henry oraz tłumy innych, zachwyconych bywalców tego specyficznego miejsca. Z sufitu zwisa wyeksponowany na linach nowy Renault Clio. Wszystkiemu akompaniuje spokojny, elektroniczny mix piosenki Rihanny, „Aint Nobody” Claire Maguire i „Space Oddity” Bowiego. 

Fenomen Va Va Voom stał się na tyle popularny, że YOUGOV przeprowadził internetową ankietę dotyczącą jego posiadania bądź braku u gwiazd showbiznesu. Najwięcej głosów za posiadaniem „Va Va Voom” zebrały Kylie Minogue, Hellen Mirren i Angelina Jolie. Wśród panów za najbardziej odpowiadającego definicji ankietowani uznali Colina Firth’a i Daniela Craig’a. 

Najwięcej głosów za nie posiadaniem „Va Va Voom” zebrał gwiazdor brytyjskiego footballu Wayne Rooney. Oberwało się także Księciu Karolowi, który zebrał aż 62% negatywnych głosów od ankietowanych. Z kobiet najgorsze recenzje zebrała brytyjska modelka i aktorka Katie Price. 

Cały klip reklamowy jak i wycinki z wywiadów z gwiazdami można obejrzeć na oficjalnym profilu na Facebooku na http://www.facebook.com/cliovavavoom oraz na kanale youtube.

Za kulisami: 

Najnowsze

Sukienka zainspirowana Alfa Romeo MiTo

Tydzień mody w Londynie pokazuje, że coraz częściej producenci samochodów, angażują się we wspieranie branży odzieżowej. Tym razem Alfa Romeo, była sponsorem pokazu londyńskiego domu modu PPQ, którego głównym punktem programu, była prezentacja sukienki zainspirowanej przez auta Alfa Romeo.

Alfa Romeo MiTo
fot. Alfa Romeo

Podczas piątkowego pokazu założycielka domu mody PPQ Amy Molyneaux zaprezentowała na wybiegu swój projekt inspirowany Alfa Romeo. Wzór sukienki ma oddawać charakter słynnej już włoskiej sportowej linii. Projekt nawiązuje też do ideologii czterolistnej koniczyny, której symbol Alfa Romeo wykorzystuje do oznaczania wersji samochodów najlepszych pod względem wyposażenia i osiągów. Inspiracją dla Amy Molyneaux, był kompaktowa Alfa MiTo. Klasyczna mała czarna, z dekoltem w kształcie trapezu oraz z długimi rękawami ozdobionymi w nietypowy sposób, wzbudziła zachwyt wszystkich gości zebranych na pokazie.  

 

 

Sukienka zainspirowana Alfa Romeo MiTo
fot. PPQ

– Wykorzystanie kultowego już dla Alfa Romeo symbolu czterolistnej koniczyny, jako ozdoby na tzw. małej czarnej,  wygląda fantastycznie i doskonale oddaje charakter naszej marki, który jest zarówno elegancki, jak i wyrafinowany – powiedział Szef marki Alfa Romeo  UK, Damien Dally.  

– Upodobanie marki Afla Romeo do stylu i elegancji, jest doskonałym odzwierciedleniem, kobiety, która nosi nasze ubrania – skomentowała Amy.

Damien Dally, dodał:
– Pomysł na strój zainspirowany Alfa Romeo, który będzie prezentowany podczas pokazu mody z najwyższej półki, to bardzo ekscytujące i niepowtarzalne wydarzenie. Jesteśmy dumni, że mogliśmy zrealizować ten projekt. 

Nas przekonuje wiązanie motoryzacji z modą i czerpanie inspiracji z wyglądu samochodów, jakiś symboli z nimi związanych, aby stosować je w  projektów strojów. Mamy nadzieję, że niebawem ta tendencja zagości również w Polsce.

 

Najnowsze