
Daniel Abt jednak dokończy sezon w Formule E!
Wyrzucony z zespołu Audi za oszukiwanie w sim racingu, Daniel Abt dokończy sezon w barwach NIO 333 FE Team.
Niemiecki zawodnik Formuły E, Daniel Abt, ścigający się od początku istnienia FE w barwach Audi, został wyrzucony z zespołu po tym, jak przyłapano go na oszustwie podczas wirtualnych zawodów „Race at Home Challenge”. Wydawało się, że będzie to koniec jego przygody z elektryczną serią w tym sezonie. Nic bardziej mylnego.
Przeczytaj też: Kierowca stracił miejsce w zespole przez oszukiwanie w sim racingu!
Daniel Abt dokończy sezon Formuły E w barwach zespołu NIO 333 FE Team. Niemiec zastąpi u boku Olivera Turveya Ma Qinghua, który ze względu na ograniczenia w podróżach spowodowane pandemią koronawirusa nie będzie w stanie przylecieć do Berlina, gdzie rozegra się ostatnie sześć wyścigów sezonu 2019-2020.
Abt docenia szansę, jaką dostał od chińskiego zespołu:
Jestem bardzo wdzięczny za możliwość i zaufanie, jakie pokłada we mnie NIO 333. Szansa na ściganie się w ostatnich sześciu wyścigach sezonu – w domowych wyścigach – i kontynuowanie mojego dotychczasowego rekordu uczestnictwa w każdej rundzie Formuły E są bardzo ekscytujące.
Chcę zakończyć szósty sezon wysoko i później zobaczymy, co przyniesie przyszłość. Brałem udział w każdym wyścigu w historii Formuły E. Przez ostatnie trzy lata współpracowałem z wiodącym producentem. Mam duże doświadczenie i dużo do przekazania zespołowi. Zrobię wszystko, co w mojej mocy, aby osiągnąć świetne wyniki razem z Oliverem.
Przeczytaj też: Williams podpisuje kontrakt z Formułą E
Znalezienie zastępstwa za Ma Qinghua może jednak nie być końcem problemów NIO 333. W Berlinie nie pojawi się część chińskich pracowników zespołu.
Formuła E wróci do ścigania 5 sierpnia. W trakcie dziewięciu dni odbędzie się sześć wyścigów na trzech różnych konfiguracjach toru na byłym lotnisku Berlin-Tempelhof.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: