
Rebelle Rally 2021. Hybrydowa Kia Sorento zelektryzuje pustynną rywalizację!
Podczas pustynnej rywalizacji Rebelle Rally 2021 zawodniczki sprawdzą możliwości zmodyfikowanej Kii Sorento.
Kia powraca do rywalizacji w Rebelle Rally. Dwie kobiece ekipy, Sabrina Howells i Alyssa Roenigk oraz Verena Mei i Tana White, podczas pustynnej rywalizacji przetestują możliwości zmodyfikowanej Kii Sorento. Zawodniczki będą rywalizować w klasie X-Cross pod oznaczeniem „Electrified”.
Electrified Designation jest prawdziwym wyzwaniem dla pojazdów elektrycznych i hybrydowych. Rajdowa Kia Sorento napędzana jest silnikiem elektrycznym o mocy 66,9 kW i 1,6-litrowym turbodoładowanym silnikiem, które łącznie zapewniają 261 KM. W trybie elektrycznym samochód może przejechać około 50 kilometrów. Rajdowe Sorento jest wyposażone w standardowy napęd na cztery koła z wektorowaniem momentu obrotowego.
W 2020 roku sponsorowany przez Kię kobiecy zespół, który stworzyły Sabrina Howells i Alyssa Roenigk, zajął drugie miejsce w klasie X-Cross. W tym roku zawodniczki chcą poprawić swój znakomity rezultat.

Rebelle Rally 2021, czyli wyłącznie kobieca impreza terenowa, w tym roku wystartował na pustynnych terenach Nevady i Kalifornii. Rajd rozpoczął się 8 października w pobliżu zapory Hoovera, a zakończy w Imperial Sand Dunes w Kalifornii, 16 października. Uczestniczki spędzą noce w wyznaczonych po drodze obozach bazowych.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: