
Złote, a skromne. Bentley wprowadził do oferty nowe dodatki
Rynek samochodów ultra-luksusowych zmierza w kierunku coraz większej personalizacji, aby zapewnić kupującym możliwie najbardziej wyjątkowe produkty. Bentley właśnie wszedł na wyższy poziom personalizacji.
Zespół Mulliner powstał w 2014 roku, w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie klientów Bentleya na pojazdy „szyte na miarę”. Zespół składa się ze specjalistów, designerów i artystów cyfrowych, którzy codziennie pracują nad tym, by sprzedawane Bentleye były jeszcze bardziej luksusowe.
Od 2014 roku zespół Mulliner Design obsługuje średnio trzy zamówienia tygodniowo, co pokazuje, jak popularne są samochody brytyjskiej marki na specjalne zamówienie.
Skórzana tapicerka czy podgrzewanie tylnych foteli to już przeżytek. Co nowego wymyślili eksperci z zespołu Mullinera?
Nowością w ofercie Bentleya są złote gałki nawiewów. Są one odwołaniem do sir Henrego Birkina, który ścigał się samochodami brytyjskiej marki w latach 20 i 30 XX. wieku. Wcześniej złote gałki pojawiły się w limitowanej serii „Number 9 Edition”.

W ofercie Bentleya pojawiły się też drewniane okleiny z otwartymi porami. Lakier, by zachować jak najbardziej naturalne wrażenie, ma tylko 0,1 mm, choć położono aż trzy warstwy! Ręcznie szlifowany, w dotyku ma oddawać prawdziwy charakter drewna.

Najnowsze
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Los Angeles. Miasto snów, przepychu i gwiazd. To właśnie tutaj, w sercu Kalifornii, na Pebble Beach Automotive Week 2025, Mercedes-Benz zaprezentował światu coś, co ma być przyszłością motoryzacji. -
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
-
Car of the Year Polska 2026: rekordowa liczba chińskich aut w konkursie. Pełna lista nominowanych
-
Renault Symbioz i Espace – zasięg 1100 km dzięki sprytnej hybrydzie jest możliwy. Dane, opinia, cena
-
Kambodża na motocyklach: dżungla, świątynie i prawdziwe wyzwania
Zostaw komentarz: