
Volkswagen ID.5 – cena w Polsce. Najdroższy model w rodzinie ID.
Czy Volkswagen ID.5 stanie się najchętniej kupowanym samochodem elektrycznym niemieckiej marki?
Volkswagen ID.5 elektryczny SUV z nadwoziem w stylu coupé, który technicznie jest niemal kopią ID.4, a wyróżnia się przede wszystkim stylistyką.
Charakterystyczne diodowe listwy z przodu i z tyłu nadwozia wskazują, że ID.5 jest bez wątpienia członkiem rodziny ID. Kształt zderzaka i charakterystyczna linia dachu odróżniają go od produkowanego na różnych kontynentach modelu ID.4. Charakterystyczne diodowe listwy z przodu i z tyłu nadwozia wskazują, że ID.5 jest bez wątpienia członkiem elektrycznej rodziny Volkswagena.
Volkswagen ID.5 – silniki, zasięg, ładowanie
Volkswagen ID.5 będzie sprzedawany z akumulatorem o pojemności 77 kWh, w trzech wersjach różniących się mocą silników. W ID.5 elektryczny silnik będzie umieszczony z tyłu, z kolei ID.5 GTX będzie miał dwa motory elektryczne – jeden z przodu i drugi z tyłu – o łącznej mocy 299 KM i napęd na cztery koła. Odmiany jednosilnikowe, czyli z napędem na tył to: Pro o mocy 174 KM i Pro Performance o mocy 204 KM.
ID.5 ma współpracować z ładowarkami o mocy do 135 kW, dzięki czemu może naładować się do 80% w około pół godziny.
Volkswagen ID.5 – cena w Polsce
W Polsce Volkswagen ID.5 będzie dostępny w trzech wersjach:
- Volkswagen ID.5 Pro – 209 690 złotych
- Volkswagen ID.5 Pro Performance – 216 390 złotych
- Volkswagen ID.5 GTX – 243 590 złotych

Powyższy cennik oznacza, że Volkswagen ID.5 jest droższy od niemal identycznie wyposażonego i napędzanego tymi samymi silnikami oraz posiadającego takie same akumulatory ID.4 o około 12 tysięcy złotych.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: