
Suzanne Heywood – z Chanel do Iveco. Kobieta obejmuje rządy w wielkiej spółce kapitałowej!
Suzanne Heywood, której ważnych stanowisk nie sposób zliczyć, właśnie zajęła miejsce odchodzącego prezesa i w tym trudnym dla wszystkich przedsiębiorstw czasie, została dyrektorem generalnym spółki produkującej m.in. Iveco.
CNH Industrial N.V. jest liderem w sektorze dóbr kapitałowych, z szeroką ofertą produktów i przedstawicielstwami na całym świecie. Poszczególne spółki wytwarzają m.in pojazdy użytkowe, autobusy i autokary, pojazdy przeznaczone do eksploatacji w kamieniołomach i na placach budowy, pojazdy dla wojska i służb obrony cywilnej pod marką Iveco. Spółka produkuje też silniki i układy przeniesienia napędu pod marką FPT Industrial, ale także ciągniki, maszyny rolnicze, maszyny do robót ziemnych marek Case, New Holland i Steyr. To ogromna firma z motoryzacyjnymi spółkami, którą od 23 marca 2020 zarządza kobieta.
Suzanne Heywood pełni teraz obowiązki dyrektora generalnego. Jednocześnie jest dyrektor zarządzającą Exor, największego akcjonariusza CNH Industrial. Przed przejściem do Exor była starszym partnerem w McKinsey & Company, gdzie kierowała działalnością firmy w zakresie projektowania organizacji globalnych. Jeszcze wcześniej pracowała w brytyjskim Ministerstwie Skarbu. Suzanne Heywood jest również członkiem Zarządu The Economist i dyrektorem niewykonawczym w Chanel.
Zarząd podkreślił, że stabilne finanse Grupy pozostają jednym z jej kluczowych atutów, podobnie jak miało to miejsce w przeszłości, kiedy z powodzeniem przetrwała ona burzliwe okresy i zmiany. Grupa ogłosi swoje wyniki za pierwszy kwartał zgodnie z planem, 6 maja 2020 r., mając na uwadze wszelkie sugestie organów regulacyjnych, dotyczące najlepszych praktyk w zakresie sprawozdawczości finansowej podczas sytuacji nadzwyczajnej związanej z COVID‑19. Suzanne Heywood stwierdziła:
Zarząd i wszystkich naszych liderów jednoczy determinacja w dążeniu do tego, aby CNH Industrial nie tylko przetrwała wyzwania, które czekają ją w nadchodzących dniach, tygodniach i miesiącach, ale stała się dzięki nim silniejsza. Przede wszystkim kieruję podziękowania do naszych wyjątkowych pracowników, którzy wykorzystują w tym celu swoje wybitne umiejętności, mocne strony i know‑how, niezależnie od tego, gdzie się znajdują. Oczywiste jest też, że ich zdrowie i bezpieczeństwo będą naszym priorytetem w okresie wypełnionym wspólną pracą w oczekiwaniu na powrót sytuacji do normy.
Pandemia koronawirusa to wyzwanie dla wszystkich. Życzymy wam jak najmniejszej liczby koniecznych podróży! Z pewnością trzeba się do nich odpowiednio przygotować i zwrócić uwagę na następujące kwestie:
– dezynfekcja samochodu;
– tankowanie samochodu – jak zrobić to bezpiecznie?
– jak długo wirus utrzymuje się na poszczególnych elementach w samochodzie?
– wyjazd za granicę Polski podczas epidemii koronawirusa;
– kiedy Państwo może zabrać ci auto?
Warto przeczytać: Koronawirus – publikujemy najważniejsze informacje dla kierowców
Najnowsze
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
Niektórzy nazwą go SUV-em w stylistyce coupe, inni fastbackiem, a jeszcze inni powiedzą, że kojarzy im się “z nie wiadomo czym”. Nie można odmówić mu natomiast jednego – Peugeot 408 to bezsprzecznie piękne auto, a wciąż nietypowa na rynku mieszanka kilku rodzajów nadwozia dodaje mu dużego uroku i wyróżnia na ulicach. Bo powiedzmy sobie szczerze – […] -
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
-
Car of the Year Polska 2026: rekordowa liczba chińskich aut w konkursie. Pełna lista nominowanych
Zostaw komentarz: