Sergio Perez jest zdrowy i wystartuje w GP Hiszpanii
Po dwóch tygodniach przymusowej przerwy od Formuły 1 i kwarantanny, spowodowanych pozytywnym testem na obecność koronawirusa, Sergio Perez wraca do ścigania.
Po tym jak w czwartek przed Grand Prix Wielkiej Brytanii wyniki testu na obecność koronawirusa dały niejednoznaczne wyniki u Sergio Pereza, przebywał on w izolacji. Kierowca Racing Point dla bezpieczeństwa pozostałych zawodników i pracowników F1 nie pojawił się na torze, czekając na wyniki ponownego testu. Wieczorem poinformowano, że Perez jest chory na COVID-19.
Meksykanin nie wziął udziału ani w Grand Prix Wielkiej Brytanii, ani w Grand Prix 70-lecia Formuły 1, pozostając w izolacji i czekając na negatywny wynik testu. Za kierownicą bolidu Racing Point zastąpił go Nico Hulkenberg.
Przeczytaj też: Nico Hulkenberg zastąpi zarażonego koronawirusem Sergio Pereza
Dziś Racing Point ogłosiło, że kolejny wynik testu na obecność koronawirusa u Pereza jest negatywny i może on wrócić do ścigania:
FIA potwierdziła, że Checo może wrócić do paddocku F1 i będzie ścigać się dla zespołu w Grand Prix Hiszpanii w ten weekend.
W środę, jeszcze przed poznaniem ostatecznego wyniku testu, Perez powiedział:
Zdecydowanie tęskniłem za wyścigami i ciężko mi było patrzeć na wszystko zewnątrz. Nie mogę się doczekać, aż dojdę do celu, mam nadzieję, że będzie to już w ten weekend.
Jestem bardzo szczęśliwy, że miałem tylko łagodne objawy, więc byłem w stanie kontynuować treningi i upewnić się, że jestem gotowy, aby w każdej chwili wskoczyć za kierownicę samochodu. Jednak bardzo się cieszę, że mam tablet, który zapewnia mi rozrywkę!
Przeczytaj też: Racing Point ukarane! Inne ekipy składają odwołania w sprawie RP20
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: