
Chwile grozy na przejeździe kolejowym. Kierowca autokaru pełnego dzieci stał na torach i czekał na pociąg
Trudno opisać zachowanie tego kierowcy autokaru w sposób, który nie wskazywałby na jego celowe działanie. Jak inaczej wytłumaczyć narażenie na śmiertelne zagrożenie dzieci jadących autokarem i czekanie aż to zagrożenie nadjedzie?
Naprawdę trudno zrozumieć całe to zdarzenie, a co gorsza, nie jest to pierwszy raz kiedy zawodowi kierowcy narażają tak swoich pasażerów. Robią to celowo? Czy może naprawdę są tak skrajnie bezmyślni i nieporadni?
Jak działa osłona energochłonna? Ten kierowca sprawdził to na własnej skórze
Tym razem chodziło o kierowcę autokaru, którym jechali uczniowie. Według relacji świadków, wjechał on na przejazd kolejowy pomimo zamykających się szlabanów. Czy nie wiedział co oznacza zamykający się szlaban na przejeździe kolejowym? Skro szlabany się zamykały, to znaczy, że już wcześniej włączyło się czerwone światło. Czy ktoś posiadający prawo jazdy może nie wiedzieć, co oznacza czerwone światło?
Kierowca tego autokaru najwyraźniej nie wiedział. Przecież gdyby wiedział, to należałoby go oskarżyć o celowe wjechanie na tory pociągowe, tuż przed nadjechaniem pociągu. Następnie zatrzymał się na nich „uwięziony” przez szlabany. Nie wiedział, że porysowany lakier i wyłamany szlaban są mniej warte od życia przewożonych dzieci? Nie mógł wiedzieć. Inaczej należałoby go oskarżyć o celowe narażanie pasażerów na śmiertelne niebezpieczeństwo.
Na szczęście wszystko dobrze się skończyło. Kierowca autokaru zatrąbił, a że na miejscu był dróżnik, to podniósł szlabany. A co by było, gdyby tu dróżnika nie było? Kierujący stałby tak na torach, czekając aż pociąg zabije jego oraz przewożone dzieci?
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: