
Nowe Suzuki S-Cross – znika dopisek SX4, a wzrasta cena. Ile kosztuje SUV?
Suzuki zaprezentowało nowego S-Crossa. Ci, którzy spodziewali się zupełnie odmienionego modelu mogą być zawiedzeni. Zniknął dopisek SX4, wzrosła cena, a tak poza tym to niewiele się zmieniło.
Koncepcja Suzuki S-Cross pozostaje nie zmienna. Wymiary, pojemność bagażnika, rozstaw osi, promień skrętu są identyczne, jak u poprzednika. Jednak dzięki kosmetycznym zmianom, nowe Suzuki S-Cross jest dużo ładniejsze. Chromowane elementy ozdobne z przodu i z tyłu sprawiają, że nowy S-Cross to bez wątpienia atrakcyjnie wyglądający SUV.

Wewnątrz samochodu 9-calowy ekran multimediów został umieszczony wyżej niż dotychczas i jest teraz bardziej czytelny. Na zdjęciach prasowych widać ładny, zupełnie nowy interfejs multimediów.

Suzuki S-Cross – silnik
Pod maską nowego Suzuki S-Cross będzie znajdował się silnik benzynowy 1.4 BoosterJet pracujący w układzie mild-hybrid z generatorem o mocy 10 kW. Maksymalna moc jednostki to 129 KM. Może być łączona z napędem na przednią oś lub napędem na cztery koła. Niczego nowego nie znajdziemy na liście skrzyń biegów – to 6-biegowy manual lub automat.
Suzuki S-Cross – cena
Ceny nowego Suzuki S-Cross mają zaczynać się od 97 500 złotych. To o 13 tysięcy złotych więcej niż trzeba było zapłacić za poprzednika. Cennik wersji z napędem 4WD zaczyna się od 111 500 złotych, a z automatem od 110 500 złotych.
Najnowsze
-
Mercedes-Maybach Haute Voiture – samochód zainspirowany światem mody. To zapowiedź nowego modelu
Kreacja szyta na miarę, stworzona ze szlachetnych materiałów i wykonana ręcznie z zachowaniem najwyższego kunsztu – Mercedes-Maybach, zainspirowany haute couture, łączy sztukę high fashion i sztukę wzornictwa samochodowego na najwyższym poziomie, tworząc coś zupełnie nowego. -
Policja zatrzymała „Gang Olsena”. Narobili szkód sobie samym, a potem próbowali ratować się ciągnikiem
-
Krakersy w kształcie samochodów. Czy zjesz swój ulubiony model?
-
Szarpanina na środku autostrady. Pijany zabrał kobiecie kluczyki i odjechał?
-
Lamborghini 350 GT i V12. Historia silnika, który stał się wizytówką marki
Zostaw komentarz: