Kierowca busa prawie wjechał na tory przed pociąg. A po chwili wjechał całym autem
Zrobić na drodze coś niebezpiecznego i głupiego to jedno. Ale w ramach rozwiązania problemu zrobić coś grożącego pewną śmiercią, to zupełnie inna para kaloszy.
Co robicie, widząc czerwone światło przed przejazdem kolejowym? Oczywiście zatrzymujecie się PRZED sygnalizatorem. Kierowcy busa nie udała się ta sztuka i chwilę po włączeniu się sygnalizacji na dach jego samochodu opadła półzapora. Co robić w takiej sytuacji? Można odjechać na bok. Można próbować do tyłu. Można stać w miejscu, jeśli odległość od torów nadal jest bezpieczna.
Chciał zawrócić na przejeździe kolejowym. Utknął, a potem przyjechał pociąg
Ten kierowca wolał jednak wjechać całym busem na tory. Chciał pewnie zdążyć przed opuszczeniem się półzapory po przeciwnej stronie, która opada z opóźnieniem właśnie z uwagi na takich kierowców, którzy nie rozumieją sygnału czerwonego. Nasz bohater oczywiście nie zdążył, bo kiedy ruszał, półzapora już się opuszczała.
Kierowca omija rogatki i wjeżdża wprost pod pociąg
Znowu wracamy do pytania „co dalej”? Można wyłamać półzaporę samochodem. Można zrobić to ręcznie lub próbować ją podnieść. Można uciec z pojazdu. Ten kierowca chyba chciał zaczekać na pociąg w nadziei, że ten wyhamuje. Całe szczęście, że świadkowie byli bardziej rozsądni, bo kierujący busem mógłby się srogo rozczarować drogą hamowania pociągu.
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
Zostaw komentarz: