
Kierowca omija rogatki i wjeżdża wprost pod pociąg
Czy można wjechać pod pociąg słysząc go, widząc go i widząc także opuszczone rogatki? Oto dowód, że można.
„Bezpieczny przejazd” to kampania społeczna, której celem jest edukacja i uświadamianie użytkownikom dróg niebezpieczeństw związanych z nierozważnym przekraczaniem torów. W jej ramach PKP na swoim kanale zamieszcza nagrania z przejazdów kolejowych, pokazujące bezmyślne i niebezpieczne zachowania.
Oto jedno z nich – sytuacja, w której wydaje się, że nie może dość do wypadku. Kierowca Seata Ibizy dojeżdża do przejazdu i widzi opuszczone półzapory. O zbliżającym się pociągu informuje również sygnalizacja świetlna i zapewne również dźwiękowa. Co robi kierowca? Omija półzaporę i wjeżdża dokładnie pod lokomotywę.
Doprawdy, trudno zrozumieć jak mogło dojść do tego wypadku. Pomijając sygnalizację, Seat nadjechał z tego samego kierunku, co pociąg – musiał go wcześniej widzieć. Musiał też słyszeć – pomijając głośność samego składu poruszającego się po torach, maszyniści zawsze używają wyjątkowo głośnego sygnału dźwiękowego przed przejazdami. A i tak na filmie widać, jak kierowca i pasażer Ibizy spoglądają na zbliżającą się lokomotywę i wjeżdżają pod nią.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Nie kierowca tylko co najwyzej kierujacy. Debil i tyle i bez znaczenia co z nim. Wystarczy swiatlo ktore miga. Jak ma w dup…e przepisy i rozsadek dobrze ze to pociag a nie matka z dzieckiem. Laga na takich
Anonymous - 5 marca 2021
proste zw go nie widzial. taki szlaban dlaczego nie jest z 2 m dluzszy zeby pokrywac drugi pas chociaz troche
Anonymous - 5 marca 2021
Szlaban wyłącznie metalowy na całą długość tak jak było dawniej.
Anonymous - 5 marca 2021
jeszcze napiszcie, że nie widział przejazdu kolejowego.. slaby kierowca, jeśli przeżył to może się nauczy, że przy przejazdach kolejowych trzeba zachować szczególną ostrożność.
Anonymous - 5 marca 2021
Jeszcze z pasażerem…. Ty raczej nikt nie przeżył. Chwilą bez pomyslunku, albo telefon w ręce.