Katy Perry w BMW Welt
W związku z kampanią wizerunkową telewizji ProSieben, amerykańska piosenkarka i autorka tekstów - Katy Perry - przeniosła ducha Hollywood do futurystycznego muzeum BMW Welt w Monachium.
![]() |
fot. BMW
|
![]() |
fot. BMW
|
Piosenkarka wcieliła się w kultową postać Marilyn Monroe, choć odgrywa rolę „Future girl” – dziewczyny przyszłości. Spot dzieje się w 2050 roku, dlatego wnętrza BMW Welt idealnie komponują się w scenografii reklamówki. Ponadto wszędzie roi się od srebrzystych robotów, a w centrum postawiono nawet rakietę kosmiczną.
Artystka promuje jednocześnie swoją nową piosenkę „Teenage Dream”, której premiera odbyła się 27 sierpnia. Nagranie trwało dwa dni. Scenę kręcono głównie w spektakularnym holu muzeum i w audytorium. Katy złożyła w księdze pamiatkowej BMW Welt czerwony od szminki odcisk swoich ust.
W tle teledysku Katy Perry stoi piękne BMW 1600. |
![]() |
ujęcia z klipu „Teenage Dream”
|
Kard z teledysku „Teenage Dream”. |
![]() |
ujęcia z klipu „Teenage Dream”
|
Do zdjęć plenerowych w teledysku „Teenage Dream” wypożyczono Katy przepięknego youngtimera z zasobów muzeum: dwudrzwiowe BMW 1600 (E114) – model produkowany od 1962 roku.
Reklamówę będzie można zobaczyć na antenie telewizji Pro Sieben od 1 września.
Przeczytaj naszą relację z BMW Welt tutaj.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: