Kampania Absolutnie Bezpieczni objęła całą Polskę

Kampania „A+B = Absolutnie Bezpieczni” promująca bezpieczne zachowania w ruchu drogowym wśród motocyklistów i kierowców samochodów objęła zasięgiem cały kraj.

Promocja bezpieczeństwa rozpoczęła się od happeningu na krakowskim Rynku, o którym pisałyśmy tutaj. Aktorzy ucharakteryzowani na manekiny wykorzystywane w crash testach ilustrowali statystyki wypadkowości z udziałem motocyklistów i kierowców samochodów. Podobne działania przeprowadzone zostały w przestrzeni miejskiej Katowic.

Od 21 lipca Absolutnie Bezpiecznych można było spotkać niemal wszędzie. Odwiedzili nie tylko Śląsk i Małopolskę, pojawili się także w metrze i pod Sejmem w Warszawie, w kolejce górskiej na Kasprowy Wierch, w centrach handlowych i w wielu innych miejscach w Polsce. Uczestniczyli również w pielgrzymce do Częstochowy.

Happening na rynku w Krakowie
fot. materiały organizatora

W kampanię, organizowaną przez Stalexport Autostrada Małopolska S.A., koncesjonariusza autostrady A4 Katowice-Kraków, i wspieraną przez Ogólnopolskie Stowarzyszenie Motocyklistów MotoAutostrada, włączyło się ponad 400 tysięcy osób z Polski i zagranicy, wśród których najliczniejszą grupę stanowiły osoby między 18. a 34. rokiem życia. Prawie 80 procent fanów akcji na poświęconym jej profilu na Facebooku pod adresem www.facebook.com/absolutniebezpieczni aktywnie zaangażowało się w działania komunikacyjne prowadzone na profilu.

Akcję „A+B = Absolutnie Bezpieczni” wspierali również doświadczeni motocykliści, w tym m.in. Maciej Balcar – muzyk, aktor, wokalista zespołu „Dżem”. Nagrania, w których kierowcy dzielili się swoimi obserwacjami dotyczącymi właściwych zachowań na drodze, dostępne pod adresem www.bezpieczna.autostrada-a4.pl obejrzało ponad 100 tysięcy osób.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze