GreenWay zmienia cennik ładowania samochodów elektrycznych. Będzie drożej
GreenWay dostosowuje cennik usług ładowania do wzrostu kosztów energii, rosnącej inflacji oraz coraz wyższych kosztów pracy. Nowy cennik GreenWay będzie obowiązywał od 1 kwietnia.
Zmiana cennika GreenWay jest spowodowana ponad 100% wzrostem cen rynkowych energii elektrycznej w ciągu ostatniego roku, wzrostem opłat za dystrybucję energii oraz wysoką inflacją skutkującą wzrostem pozostałych kosztów.
GreenWay zmienia cennik ładowania samochodów elektrycznych
Średni wzrost cen za kilowatogodzinę dostarczanej energii wyniesie 16%, natomiast opłat abonamentowych w programach cenowych Energia Plus i Max – 14%.
Równocześnie GreenWay upraszcza strukturę cennika za ładowanie w zależności od mocy stacji. Opłaty będą określone dla trzech kategorii: dla stacji AC, stacji DC o mocy mniejszej lub równej 100 kW, oraz stacji DC o mocy wyższej niż 100 kW.
Ważną – i postulowaną wcześniej przez klientów sieci – zmianą, jest podniesienie opłat za czas postoju samochodu przy stacji ładowania po przekroczeniu limitu bezpłatnych minut na stacjach AC oraz ujednolicenie tego limitu na stacjach DC dla wszystkich planów cenowych. Celem tego działania jest ograniczenie blokowania miejsc postojowych przy stacjach.
Obowiązujący do końca marca cennik oraz jego nową wersję, która wejdzie w życie w kwietniu, można zobaczyć na stronie internetowej GreenWay Polska.
W ramach Tarczy Antyinflacyjnej, od lutego br. GreenWay w cenniku stosowana jest tymczasowo obniżona do 5% stawka podatku VAT.
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: