Ford pomógł studentom zbudować samojeżdżacy samochód!
Praca nad pojazdami samojezdnymi jest ekscytująca z wielu powodów. Rzadko ma się okazję pomóc zmienić sposób, w jaki się poruszamy. Ford postanowił zacząć kształtować przyszłość mobilności, jednocześnie wspierając następne pokolenia inżynierów.
Praca ze studentami nie tylko pomaga im przygotować się do udanej kariery w branży motoryzacyjnej, ale także utrzymuje Forda w czołówce nowatorskich badań i kreatywnego myślenia. James Forbes, kierownik ds. interakcji z klientami i rozwoju doświadczeń Forda, wyznał:
Regularnie współpracujemy z uniwersytetami w całym kraju, aby wspierać rozwój studentów i rozwijać badania w różnych obszarach, od samoczynnego opracowywania algorytmów po badanie nowych materiałów produkcyjnych.
Przeczytaj też: Ford Mustang Mach-E 2020 – elektryczny SUV z tylnym napędem i zasięgiem 610 km? To może się udać!
Od kilku lat Ford współpracuje ze studentami w programie Deep Orange Automotive na Uniwersytecie Clemson. W 12 roku trwania projektu Deep Orange, zapoczątkowano dwuletni program Masters, który uczy poprzez działanie – gromadzi studentów w zespoły i rzuca im wyzwanie zaprojektowania i zbudowania w pełni funkcjonalnego samochodu koncepcyjnego. Współpracując ze sobą i weteranami branży, takimi jak Ford, studenci na własne oczy mogą zobaczyć, jak samochód przechodzi od pomysłu do rzeczywistości.
Sponsorowany przez Forda, projekt Deep Orange 10 zlecił studentom zaprojektowanie funkcjonującego prototypu pojazdu autonomicznego, który okazał się pierwszym, jaki kiedykolwiek zbudowano na uniwersytecie w Clemson.
Nie wystarczyło, by studenci opracowali samochód, który sam się prowadził (co nie jest wcale takim prostym zadaniem) Musieli również zaprojektować i stworzyć innowacyjne środowisko użytkownika, co skłoniło ich do rozważań nad takimi sprawami, jak komfort jazdy, sterowanie głosem i gestami oraz innymi elementami, które mogą poprawić jakość podróży potencjalnych klientów.
Przeczytaj też: Ford Puma ST zaprezentowana w Polsce – opinia, dane techniczne. Jak wygląda i ile będzie kosztować?
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.
Zostaw komentarz: