
Ford E-Transit Custom – zasięg do 380 kilometrów i unikalne funkcje. Ford przyspiesza proces elektryfikacji
W pełni elektryczny Ford E-Transit Custom oferuje zasięg do 380 kilometrów, możliwość holowania przyczepy typowej dla tej klasy pojazdów, szybkie ładowanie prądem stałym oraz unikalną funkcję Pro-Power Onboard.
Ford przyspiesza proces elektryfikacji samochodów, prezentując w pełni elektrycznego następcę jednego z najlepiej sprzedających się samochodów dostawczych w Europie – nowego Forda E-Transita Custom.

E-Transit Custom jest pierwszym z czterech kolejnych w pełni elektrycznych pojazdów użytkowych, które Ford Pro wprowadzi do 2024 roku. Model ma wyznaczyć nowy punkt odniesienia w segmencie jednotonowych pojazdów dostawczych w Europie oraz pomóc firmom w całym regionie w łatwej przesiadce na pojazdy zelektryfikowane.
W pełni elektryczna architektura modelu E-Transit Custom zapewnia zasięg do 380 kilometrów, szybkie ładowanie prądem stałym i możliwość holowania przyczepy. Nowy samochód dostawczy Forda ma pozwolić zwiększyć produktywność firm, wykorzystując zaawansowaną łączność, a tym samym umożliwiając stałą komunikację i kontrolę.

Wśród funkcji opracowanych na podstawie szczegółowych analiz opinii uzyskanych od użytkowników pojazdów dostawczych, mających na celu zapewnienie funkcjonalności klientom korzystającym z E-Transita Custom, znajduje się system Pro-Power Onboard, który umożliwia zasilanie energią elektryczną narzędzi, oświetlenia i innych urządzeń, wszędzie, gdzie znajduje się samochód.
W tym roku Ford ogłosił, że do roku 2024 do vana E-Transit o ładowności 2 ton dołączą cztery nowe, w pełni elektryczne pojazdy, które wejdą w skład rodziny Transita, w tym furgony Transit Custom i Transit Courier oraz samochody osobowe Tourneo Custom i Tourneo Courier.
W pełni elektryczny model E-Transit Custom wejdzie do produkcji w drugiej połowie 2023 roku.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: