Ford E-Transit – dla kogo przeznaczony jest ten elektryk?
Rośnie zainteresowanie całkowicie elektrycznym Fordem E-Transit. Coraz więcej firm zamierza zakupić nowe elektryczne auto dostawcze marki Ford do swojej floty.
E-Transit to w pełni elektryczna wersja Forda Transita, jednego z najlepiej sprzedających się aut dostawczych na świecie (w tym także w Europie i w Polsce). Dzięki bezemisyjnemu E-Transitowi, Ford pomaga firmom osiągać ich cele w zakresie zrównoważonego rozwoju i obniżać koszty eksploatacji, zapewniając jednocześnie znajomy układ pojazdu, uznane doświadczenia zza kierownicy, nowoczesną łączność i wsparcie dealera. Oczywiście wizytówką modelu nadal pozostanie wszechstronność, dzięki czemu auto wciąż będzie chętnie wybierane przez dotychczasowych klientów.
Pojazd oferuje wiele konfiguracji, z dwoma wysokościami dachu i trzema długościami, a także podwozie z kabiną, nadające się do szerokiego wachlarza zastosowań. Całkowicie elektryczny układ napędowy E-Transita zapewnia do 200 kW mocy przy przewidywanym zasięgu w cyklu WLTP do 350 km¹ osiąganym dzięki takim rozwiązaniom zwiększającym zasięg, jak tryb jazdy Eco i programowane wstępne klimatyzowanie wnętrza.
Dla kogo przeznaczony jest E-Transit?
Dane wewnętrzne pokazują, że pierwsze zamówienia pochodzą przede wszystkim z branży dostaw – od towarów hurtowych po paczki, artykuły spożywcze, czy części zamienne do maszyn i samochodów. Są tam również firmy obsługujące najem urządzeń, lokalne, federalne i rządowe agencje czy też firmy telekomunikacyjne, a więc wszystkich, którzy będą mogli skorzystać z wszechstronności modelu E-Transit.
Potencjalni klienci mogą również wykorzystać model E-Transit do celów rekreacyjnych, jako autobusy szkolne, do usług motoryzacyjnych i innych zastosowań komercyjnych. Do bardziej nietypowych zastosowań należą transport opancerzony, jednostki krwiodawstwa i transport więźniów. W codziennej eksploatacji z pewnością przyda się dostępny na pokładzie Pro Power Onboard, który zamienia E-Transita w mobilny generator prądu o mocy do 2,4 kW, który pozwoli używać i ładować narzędzia budowlane, od szlifierek taśmowych po piły ukośne.
Warto pamiętać, że E-Transit oferuje te same wymiary przestrzeni ładunkowej i standardowe punkty mocowania co furgon z napędem konwencjonalnym, dzięki czemu floty mogą nadal używać z tych samych akcesoriów, stojaków, pojemników i elementów, które mają teraz, korzystając jednocześnie z poprawy czasu sprawności i produktywności zapewnianej przez w pełni elektryczny układ napędowy, nowe rozwiązania programowe i opcje Pro Power Onboard.
Analiza zebranych przez Forda informacji pokazuje także, że w sposób zdecydowany rośnie popyt na całkowicie elektryczne samochody dostawcze w Stanach Zjednoczonych. Do teraz ponad 450 klientów komercyjnych, w tym 200 menadżerów najważniejszych firm flotowych i CFM potwierdziło zainteresowanie zakupem nowego w pełni elektrycznego E-Transita.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem