Ducati Streetfighter V2 i V4 SP – uliczni wojownicy w nowym wydaniu
Ducati powiększa rodzinę Streetfighterów, wprowadzając na rynek dwa nowe modele: „budżetowego” Streetfightera V2 oraz topową odmianę Streetfighter V4 SP.
Rodzina Ducati Streetfighter powiększa się o dwóch nowych członków – Streetfightera V2 i Streetfightera V4 SP.
Ducati Streetfighter V2
Streetfighter V2 powstał na bazie Ducati Panigale V2. Nowe ustawienia zawieszenia i dłuższy o 16 mm jednostronny wahacz mają zapewnić większą stabilność w codziennym użytkowaniu. To, co pozostało bez zmian w stosunku do Panigale V2, to elektronika. Na pokładzie Streetfightera V2 znajduje się między innymi quickshifter działający w górę i w dół, kontrola trakcji i Cornering ABS.
Całość waży 178 kilogramów, co daje zdecydowanie wystarczający stosunek mocy do masy.
Sercem Ducati Streetfighter V2 jest silnik Superquadro, będący typową dwucylindrową jednostką napędową od Ducati. Jej cylindry rozwarte są pod kątem 90 stopni i generują 153 KM przy 10 750 obr./min. Przy 9 000 obr./min. dostępny jest maksymalny moment obrotowy wynoszący 101 Nm.
Ducati Streetfighter V4 SP
Ducati Streetfightera V4 SP to wariacja na temat modelu Panigale V4 SP.
Obręcze są lżejsze aż o 1,4 kilograma, co znacząco poprawi prędkość składania się w zakręty. Do tego na wyposażeniu znajduje się suche sprzęgło STM-EVO SBK i zaciski hamulcowe Brembo Stylema R. Motocykl wyposażony jest także w półaktywne zawieszenie Ohlins. Streetfighter V4 SP waży 196 kilogramów w stanie gotowym do jazdy i jest to masa motocykla homologowanego.
Sercem Ducati Streetfighter V4 SP jest silnik Desmosedici Stradale o mocy 208 KM i maksymalnym momencie obrotowym 123 Nm przy 9500 obr./min.
Obydwa motocykle będą dostępne w salonach Ducati już w styczniu.
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
Zostaw komentarz: