
Brabus 900 – drogowy potwór z silnikiem V8. Do „setki” rozpędza się w 2,8 sekundy
Na pierwszy rzut oka Brabus 900, czyli zmodyfikowany Mercedes Klasy E, prezentuje się całkiem „grzecznie”. To jednak tylko pozory. Tak naprawdę to potwór, który pod maską ma silnik V8 o gigantycznej mocy i może pochwalić się zabójczymi osiągami.
Brabus znany jest z tworzenia piekielnie mocnych i wyróżniających się na drodze aut na bazie topowych modeli Mercedesa. Ostatnio na warsztat wziął Mercedesa Klasy E.

Mercedes Klasy E po przekształceniu się w Brabusa 900 zyskał 4,5-litrowy silnik V8, wspomagany przez dwie turbosprężarki Brabus. Samochód od 0 do 100 km/h rozpędza się w 2,8 sekundy, a jego prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 330 km/h. Ograniczony do 1050 Nm został także moment obrotowy.

Wizualnie Brabus 900 prezentuje się zaskakująco zachowawczo. Wnętrze wygląda zaskakująco zwyczajnie, wyróżniają je jedynie inne aluminiowe nakładki na pedały oraz inne dywaniki. Pokazowy model jest wykończony inną skórą niż fabryczne wersje.

Z zewnątrz wzrok przykuwają 21-calowe felgi i liczne karbonowe wstawki, które znajdziemy między innymi w zderzaku z przodu, w atrapie chłodnicy, na wlotach powietrza, na tylnym spojlerze, na dyfuzorze. Z tyłu szczególnie wyróżnia się podwójna końcówka układy wydechowego.

Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: