
Brabus 900 Rocket Edition G Wagen – czy to 900-konna klasa G, na którą wszyscy czekali?
Zawsze, ale to zawsze możesz liczyć na to, że Brabus rok w rok zaprezentuje jakiś absurdalny projekt lub dwa. W 2021 roku jest to Brabus 900 Rocket Edition G Wagen.
Brabus 900 Rocket Edition G Wagen, czyli mocno usportowiona I zmodyfikowana werjsa Mercedesa AMG G 63. Inżynierowie z Bottrop zapewniają, że zdecydowanie poprawili aerodynamikę klasy G. Ogromne tylne skrzydło ma zapewnić odpowiedni przepływ powietrza i docisk na tylną oś. Całkowicie nowy jest również tylny dyfuzor. W aerodynamice pomagają karbonowe nakładki na 24-calowe felgi. Poszerzone o kilka centymetrów nadkola, całkowicie przemodelowany dolny zderzak wykonany z karbonu oraz maska z tego samego materiału dopełniają wizualnych modyfikacji.

Jednak najciekawsze zmiany, kryją się pod maską, gdzie znajduje się prawdziwy, silnikowy potwór. To 4,5 litrowy, podwójnie turbodoładowany silnik V8, które generuje 900 KM i 1250 Nm momentu obrotowego, który jednak został ograniczony do 1050 Nm, by ochronić układ przeniesienia. Do „setki” Brabus 900 Rocket Edition G Wagen rozpędza się w 3,7 sekundy, a jego prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 280 km/h.

Powstanie tylko 25 egzemplarzy Brabus 900 Rocket Edition G Wagen, którego ceny startują od 571 tysięcy euro. Szczęśliwi nabywcy będą mogli poddać swojego Brabusa szczegółowej indywidualizacji.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?