Volkswagen ID.5 – cena w Polsce. Najdroższy model w rodzinie ID.
Czy Volkswagen ID.5 stanie się najchętniej kupowanym samochodem elektrycznym niemieckiej marki?
Volkswagen ID.5 elektryczny SUV z nadwoziem w stylu coupé, który technicznie jest niemal kopią ID.4, a wyróżnia się przede wszystkim stylistyką.
Charakterystyczne diodowe listwy z przodu i z tyłu nadwozia wskazują, że ID.5 jest bez wątpienia członkiem rodziny ID. Kształt zderzaka i charakterystyczna linia dachu odróżniają go od produkowanego na różnych kontynentach modelu ID.4. Charakterystyczne diodowe listwy z przodu i z tyłu nadwozia wskazują, że ID.5 jest bez wątpienia członkiem elektrycznej rodziny Volkswagena.
Volkswagen ID.5 – silniki, zasięg, ładowanie
Volkswagen ID.5 będzie sprzedawany z akumulatorem o pojemności 77 kWh, w trzech wersjach różniących się mocą silników. W ID.5 elektryczny silnik będzie umieszczony z tyłu, z kolei ID.5 GTX będzie miał dwa motory elektryczne – jeden z przodu i drugi z tyłu – o łącznej mocy 299 KM i napęd na cztery koła. Odmiany jednosilnikowe, czyli z napędem na tył to: Pro o mocy 174 KM i Pro Performance o mocy 204 KM.
ID.5 ma współpracować z ładowarkami o mocy do 135 kW, dzięki czemu może naładować się do 80% w około pół godziny.
Volkswagen ID.5 – cena w Polsce
W Polsce Volkswagen ID.5 będzie dostępny w trzech wersjach:
- Volkswagen ID.5 Pro – 209 690 złotych
- Volkswagen ID.5 Pro Performance – 216 390 złotych
- Volkswagen ID.5 GTX – 243 590 złotych
Powyższy cennik oznacza, że Volkswagen ID.5 jest droższy od niemal identycznie wyposażonego i napędzanego tymi samymi silnikami oraz posiadającego takie same akumulatory ID.4 o około 12 tysięcy złotych.
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: