Ferrari F8 Spider po tuningu Novitec wygląda spektakularnie! Jest szybkie jak rakieta
Tunerzy z zespołu Novitec doskonale znają się na swoim fachu. W portfolio mają modyfikacje dla takich samochodów jak McLaren 720s, Lamborghini Huracan czy Ferrari F8 Tributo. Teraz przyszedł czas na kolejny supersamochód z Maranello.
Inżynierowie Novitec doskonale wiedzą, co zrobić, by najbardziej ekscytujące samochody sportowe na świecie były jeszcze bardziej ekscytujące. Ostatnio do ich warsztatu trafiło Ferrari F8 Spider, które po kuracji wzmacniającej w garażu Novitec szokuje mocą i parametrami! Dodatkowo inżynierowie postarali się, by Ferrari F8 Spider po ich tuningu było bardziej praktyczne. Co to oznacza?
Specjaliści z działu silników opracowali ulepszenia, aby 3,9-litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem był jeszcze bardziej wydajny niż seryjny. Dzięki tuningowi silnika moc Ferrari F8 Spider wzrasta do 802 KM przy 8000 obr/min, a maksymalny moment obrotowy wynosi 898 Nm przy 3100 obr/min. Samochód od 0 do 100 km/h rozpędza się w zaledwie 2,6 sekundy, a jego prędkość maksymalna to ponad 340 km/h.
Opracowano także nowy układ wydechowy Novitec i 100-ogniwowe katalizatory metalowe. Teraz wydech w F8 Spider jest dostępny z systemem zarządzania dźwiękiem – za pomocą kontroli klap wydechowych. Końcówki wydechu mogą być wykończone złotem próby 999 – wszystko po to, aby zoptymalizować odprowadzanie ciepła.
Inżynierowie z Novitec postarali się, by Ferrari F8 Spider po ich tuningu było bardziej praktyczne. Przód samochodu (przednią oś) można podnieść o 4 centymetry, naciskając po prostu przycisk w kokpicie – chodzi o komfort jazdy po krawężnikach, „leżących policjantach” lub rampach parkingowych. Przód wraca do swojej pierwotnej pozycji po kolejnym naciśnięciu przycisku lub dzieje się to automatycznie po osiągnięciu prędkości 80 km/h.
Ferrari F8 Spider przystrojono w „designerski ubiór” z lekkiego, ale bardzo wytrzymałego włókna węglowego. Aerodynamika sportowego auta została dopracowana w tunelu aerodynamicznym.
Przedni spojler nadaje samochodowi szczególnie charakterystyczny wygląd, a przy okazji – jak zapewnia tuner – stabilizuje prowadzenie auta przy dużych prędkościach. Skrojone na miarę elementy z karbonu na masce, lusterkach bocznych i obramowania tylnych świateł dodają zdecydowanie sportowego charakteru i są inspirowane wyglądem bolidów Formuły 1.
Charakterystyczny wygląd tego supersportowego auta to oczywiście także zasługa niezwykle szerokich felg i opon. Vossen, amerykański producent wysokiej klasy felg aluminiowych, wyprodukował specjalne, szyte na miarę felgi do tego modelu. Aby jeszcze bardziej podkreślić klinowy kształt samochodu sportowego, na tylnej osi zastosowano koła o średnicy o cal większej, niż z przodu.
Przednia oś jest wyposażona w felgi w rozmiarze 9Jx21, a tylna 12jx22, z oponami w rozmiarze 255/30 ZR 21 i 335/25 ZR 22.
Novitec oferuje również ekskluzywne, szyte na miarę wyposażenie wnętrza dla Ferrari F8 Spider. Firma zapewnia, że może zaprojektować kokpit z najlepszej skóry i Alcantary w dowolnym kolorze.
Najnowsze
-
Aktywiści Ostatniego Pokolenia pod lupą prokuratury. Policja pokazała twarde dowody
Głośnym echem odbiły się niedawne protesty Ostatniego Pokolenia, czyli organizacji przekonującej, że jest ostatnim, jakie może zahamować katastrofę klimatyczną. Jej członkowie raczej nie spodziewali się, że mogą narazić się na tak poważne problemy z prawem. -
Mandat za zbyt wolną jazdę to nie mit. Nie chodzi tylko o znak C-14
-
Znaleziska sprzed ponad 4000 lat na budowie drogi S1. Co dalej z budową ekspresówki?
-
Jeden jechał za szybko, drugi wymusił – kto jest winny w tej sytuacji?
-
Co z nowym podatkiem dla kierowców? Rząd ma nowy plan, jak uderzyć nas po kieszeni