
Lamborghini Huracán EVO RWD po tuningu Novitec. Jest jeszcze bardziej spektakularne i ultrasportowe
Czy Lamborghini Huracán EVO RWD może być jeszcze bardziej spektakularne? Choć wydaje się to nieprawdopodobne, to odpowiedź brzmi... TAK!
Jeśli jesteś właścicielem Lamborghini Huracán EVO RWD i chcesz nadać swojemu supersamochodowi jeszcze bardziej ekscytujący wygląd i poprawić jego właściwości jezdne, to Novitec ma to czego szukasz!
Lamborghini Huracán EVO RWD po tuningu Novitec jest w 200% nastawione na ultrasportowe prowadzenie, dzięki czemu idealnie sprawdzi się podczas szybkich okrążeń na torze wyścigowym.
Przeczytaj też: McLaren 620R po kuracji w warsztacie Novitec – drogowa bestia do setki dojeżdża w 2,8 sekundy!
Wykonane na zamówienie komponenty z włókna węglowego nadają Lamborghini jeszcze bardziej spektakularny wygląd, a przy okazji poprawiają jego właściwości aerodynamiczne.
Nowy przedni spoiler, dodatkowe przednie skrzydło nad sekcją środkową i rzeźbione przednie klapy z włókna węglowego podkreślają inspirowany wyścigami projekt. Całość wizualnie dopełniają dość ekstrawaganckie, kute koła o średnicy 20 i 21 cali, zaprojektowane we współpracy z Vossen, które zastępują tradycyjnie produkowane w fabryce 19-calowe felgi.
Chrapliwy dźwięk wydechu i zoptymalizowana wydajność zespołu napędowego V10 to cechy charakterystyczne wysokowydajnych układów wydechowych Novitec. Wolnossący silnik V10 Huracána EVO o mocy 610 KM pozostaje nietknięty, ale wysokowydajny układ wydechowy Novitec Race może zoptymalizować dostarczanie mocy. Klienci mogą wybierać spośród wariantów wykonanych ze stali nierdzewnej lub jeszcze lżejszego materiału, inconelu, używanego w bolidach Formuły 1.
Przeczytaj też: Ferrari 812 GTS po tuningu Novitec szokuje mocą i osiągami! Od 0 do 100 km/h rozpędza się w zaledwie 2,8 sekundy!
Najnowsze
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
Niektórzy nazwą go SUV-em w stylistyce coupe, inni fastbackiem, a jeszcze inni powiedzą, że kojarzy im się “z nie wiadomo czym”. Nie można odmówić mu natomiast jednego – Peugeot 408 to bezsprzecznie piękne auto, a wciąż nietypowa na rynku mieszanka kilku rodzajów nadwozia dodaje mu dużego uroku i wyróżnia na ulicach. Bo powiedzmy sobie szczerze – […] -
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
-
Car of the Year Polska 2026: rekordowa liczba chińskich aut w konkursie. Pełna lista nominowanych
Zostaw komentarz: