Ferrari 812 GTS po tuningu Novitec szokuje mocą i osiągami! Od 0 do 100 km/h rozpędza się w zaledwie 2,8 sekundy!
Tunerzy z zespołu Novitec doskonale znają się na swoim fachu. W portfolio mają modyfikacje dla takich samochodów jak McLaren 720s, Lamborghini Huracan czy Ferrari F8 Tributo. Teraz przyszedł czas na kolejny supersamochód z Maranello.
Ferrari 812 GTS, dwunastocylindrowy sportowy samochód z przednim silnikiem, wyposażony w mocowany zgodnie z duchem czasu hardtop, dzięki kuracji wzmacniającej Novitec szokuje mocą i osiągami! Po tuningu jego moc wzrosła do 840 KM, a prędkość maksymalna to teraz 345 km/h.
{{ image(34344) }}
Nawet super sportowy samochód z otwartym dachem może nie mieć wystarczająco dużo mocy. Właśnie dlatego inżynierowie Novitec w pocie czoła pracowali nad ulepszeniem wydajności 6,5-litrowego wolnossącego czterozaworowego silnika V12. Dzięki wysokowydajnemu układowi wydechowemu Novitec w połączeniu ze sportowymi katalizatorami moc Ferrari wzrasta do 840 KM przy 8750 obr./min. Jednocześnie maksymalny moment obrotowy rośnie do 751 Nm przy 7300 obr./min. W ten sposób potężny sportowy samochód z otwartym dachem od 0 do 100 km/h rozpędza się w zaledwie 2,8 sekundy. Maksymalna prędkość wzrasta do 345 km/h.
{{ image(34347) }}
Przeczytaj też: Ferrari F8 Tributo po kuracji wzmacniającej w warsztacie Novitec. Szokująca moc!
Projektanci Novitec nadają Ferrari jeszcze bardziej sportowy wygląd dzięki komponentom z włókna węglowego. Oczywiście przy opracowywaniu komponentów skupiono się nie tylko na ekscytującym wyglądzie; szeroko zakrojone testy w tunelu aerodynamicznym, pomogły w dalszej optymalizacji stabilności prowadzenia tego sportowego samochodu.
Aby zminimalizować uniesienie przedniej osi, dodano przedni spojler. Jego uzupełnieniem jest obramowanie centralnego wlotu powietrza, którego dwie klapy wychodzą na boczne wloty powietrza. To ulepszenie nie tylko daje 812 bardziej agresywny wygląd z przodu, ale także optymalizuje stabilność prowadzenia przy dużych prędkościach.
{{ image(34345) }}
Panele progowe Novitec uspokajają przepływ powietrza między przednimi i tylnymi nadkolami i nadają temu sportowemu samochodowi z otwartym dachem jeszcze bardziej sportowy wygląd. Karbonowe wykończenia lusterek zewnętrznych i wykończenie bocznych wylotów powietrza za przednimi nadkolami dopełniają zmodyfikowany widok z boku. Dwa wyloty powietrza na masce dopełniają sportowy wygląd.
{{ image(34348) }}
Kute koła opracowane specjalnie dla modeli 812 we współpracy z Vossen odgrywają oczywiście kluczową rolę w ekscytującym wyglądzie Ferrari udoskonalonego przez Novitec. Aby jeszcze bardziej podkreślić klinowy kształt dwumiejscowego samochodu z otwartym dachem, dla przedniej i tylnej osi opracowano trzy dopasowane kombinacje opon o zróżnicowanych średnicach. Wszystkie kute koła Novitec są dostępne w różnych kolorach i z trzema różnymi wykończeniami powierzchni – standardowym, polerowanym lub szczotkowanym.
{{ gallery(3224) }}
Przeczytaj też: Ferrari F8 Tributo po tuningu Novitec! Teraz ma 802 KM mocy i 898 Nm momentu obrotowego!
Wysokowydajne układy wydechowe Novitec oferują nie tylko zoptymalizowaną wydajność, ale także szczególnie ekscytującą nutę wydechową. Można je łączyć z rurami wydechowymi o średnicy 110 milimetrów, które są dopasowane do konturów tyłu. Występują w wersji ze stali nierdzewnej polerowanej lub wykończonej matową czarną powłoką. Układy wydechowe Novitec dla 812 są dostępne z zarządzaniem dźwiękiem lub bez niego za pomocą aktywnej kontroli klap wydechowych, a także mogą być wykończone drobnym złotem 999 w celu zoptymalizowanego odprowadzania ciepła.
Decydując się na wariant wykonany z inconelu, który jest również używany w układach wydechowych bolidów Formuły 1, pozwala zaoszczędzić do jedenastu kilogramów wagi w systemie produkcyjnym.
Najnowsze
- 
                                                
                                                    
	Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. - 
                                                
                                                    
	Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
 - 
                                                
                                                    
	Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
 - 
                                                
                                                    
	Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
 - 
                                                
                                                    
	Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
 
	
	
	
	
	
	
Zostaw komentarz: