Zobacz, jak stuningowane Volvo P1800 Cyan Racing driftuje na lodzie
Bez przyczepności i systemów wspomagających? Nie ma problemu!
Lżejszy niż Mazda MX-5 Miata i mocniejszy niż Audi RS3, takie jest zmodyfikowane przez Cyan Racing Volvo P1800. To jeden z najpiękniejszych restomodów, jakie widziałyśmy od lat. Jest szybki na prostej, ostry na zakrętach, a ostatnia runda testów w niskich temperaturach potwierdza, że równie świetnie radzi sobie, gdy porusza się bokiem.
Cyan Racing postanowił zabrać samochód do Åre, małego miasteczka położonego około tysiąca kilometrów na północ od siedziby Volvo w Göteborgu w Szwecji, niedaleko granicy z Norwegią. Tam jego zespół miał okazję dowiedzieć się, jak zachowuje się coupe, gdy temperatura spada poniżej zera, a warunki drogowe są, mówiąc delikatnie, niekorzystne.
Przypomnijmy: Volvo P1800 Cyan to 420-konny samochód, który waży poniżej tysiąca kilogramów, jest wyposażony w manualną skrzynię biegów i dumnie unika wszelkich urządzeń i systemów wspomagających prowadzenie.
https://www.youtube.com/watch?v=bYJQJf5qNAY
Wygląda to wszystko bardzo łatwo i przyjemnie, a turbodoładowany, czterocylindrowy 2,0-litrowy silnik chętnie zgłębia górne poziomy swojego zakresu obrotów, wydając z siebie przepiękny dźwięk. Cyan zauważa, że dostrajał silnik tak, aby dostarczyć mu coraz większą moc, aż osiągnął limit.
{{ gallery(3227) }}
A teraz najlepsze! Jeśli chcesz, ten samochód może być twój Cyan przyjmuje zamówienia na P1800, a jego ceny zaczynają się od dwóch milionów złotych!
Przeczytaj też: Volvo P1800 Cyan – 420 KM w stylu retro za prawie 2 miliony złotych!
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: