Zimowy obóz Volvo
Volvo Ice Camp to zimowy obóz w całości zbudowany z lodu, który powstanie na górze Kitzsteinhorn, koło Kaprun. Oficjalne otwarcie obozu nastąpi już 16 stycznia 2010 r. Następnie przez 8 tygodni będzie on gościł entuzjastów sportów zimowych oraz samochodów Volvo.
![]() |
fot. Volvo
|
Zaprezentowane zostaną w nim odświeżone wersje C30, C70 oraz XC60. Volvo Ice Camp będzie tym samym najwyżej położonym „salonem wystawienniczym” szwedzkiej marki.
2010 roku to już kolejny rok, w którym zostanie zbudowana osada Volvo na pokrytej śniegiem górze Kitzsteinhorn. Podczas budowy osady igloo, zużytych zostanie około 5000 m3 śniegu oraz 60 ton lodu.
Volvo w igloo
Główną atrakcją lodowej wioski Volvo będą prezentacje najbardziej designerskich modeli marki. Na sąsiednim polu śniegowym zbudowanych zostanie siedem mniejszych igloo noclegowych, w których entuzjaści ekstremalnych wrażeń będą mogli spędzić noc w łóżku wykonanym ze śniegu. Oczywiście pod warstwami pościeli termalnej, futer renifera i arktycznych śpiworów.
![]() |
fot. Volvo
|
Ferie freeride’owe
Ponadto w tym roku w Kitzsteinhorn odbędzie się ekstremalny turniej golfowy na wysokości 2500 m n.p.m. oraz zostanie otwartych kilka nowych szlaków freeride’owych, wraz z freeride’ową bazę informacyjną. Co więcej odbędzie się wspinaczka lodowa na Lodowej Wieży oraz jak przystało na markę Volvo – Warsztaty Bezpieczeństwa na nowym polu poszukiwań lawinowych. Budowa magicznego świata z lodu i śniegu na wysokości 2500 m n.p.m. to także ogromne przedsięwzięcie logistyczne. Na górze Kitzsteinhorn pracować będą ratraki, buldożery i koparki. Materiały – jak na przykład 400-kilogramowe bloki lodu – przenoszone będą za pomocą żurawia, czy specjalnej gondoli towarowej.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: