
Zamówił 100 tysięcy egzemplarzy Tesli i spytał o rabat. Takiej odpowiedzi się nie spodziewał!
Hertz, globalna sieć wypożyczalni samochód, jeszcze cztery miesiące temu była bankrutem. Znaleźli się jednak inwestorzy, którzy zamierzają powrócić z marką na rynek i robią to w naprawdę imponującym stylu. Bo jak inaczej określić zamówienie firmy Hertz, która kupiła 100 tysięcy egzemplarzy Tesli Model 3?
Tesla Model 3 ma się pojawić we flocie wypożyczalni Hertz do końca 2022 roku. Do końca 2023 roku elektryki mają być oferowane przez wypożyczalnie w 100 państwach. Będzie te ogromne wyzwanie logistyczno-produkcyjne. Zainteresowanie Teslą Model 3 jest coraz większe, a wydajności produkcji nie da się zwiększyć z dnia na dzień, choć Tesla pracuje nad technologią jeszcze szybszego składania każdego egzemplarza.
Zazwyczaj takie gigantyczne, hurtowe zamówienia wiążą się z atrakcyjnym rabatem. Wypożyczalnie i firmy carsharingowe otrzymują niezwykle atrakcyjne oferty na floty pojazdów na wynajem. Ale nie z Teslą te numery. Na Twitterze Elon Musk napisał:
Dla jasności, samochody sprzedane sieci Hertz nie są rabatowane. Mają taka samą cena jak dla zwykłych klientów.
Ile zarobiła na tej transakcji Tesla? Nie do końca wiadomo, bo nie ujawniono kiedy Hertz złożył zamówienie. Przed weekendem ceny Tesli Model 3 wzrosły w USA z 42 tysięcy (ok. 166,5 tysiąca złotych) do 44 tysięcy dolarów (ok. 174,5 tysiąca złotych). Jeśli Hertz złożył zamówienie przed podwyżką, będzie musiał zapłacić Tesli rekordowe 4,2 miliarda dolarów.
Najnowsze
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Każdy, kto choć raz próbował zaparkować w Warszawie, wie, że to walka o każdy centymetr. W tej codziennej bitwie o przestrzeń, na pierwszej linii frontu często stoją ci, którzy najbardziej potrzebują wsparcia – osoby z niepełnosprawnościami. Przeznaczone dla nich miejsca, oznaczone jako tzw. „koperty”, bywają bezczelnie zajmowane. Inny proceder to kupno karty uprawniającej do legalnego […] -
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
-
Via Carpatia to droga donikąd? Oto dlaczego Polska wschodnia wciąż nie ma swojej ekspresówki
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
Zostaw komentarz: