Wyższy poziom szeryfowania – blokują pas, chociaż nie ma zwężenia!
Sądziliście, że dotychczasowe zachowania szeryfów były absurdalne i niedorzeczne? Poczekajcie, aż zobaczycie to nagranie.
Na pierwszy rzut oka widzimy smutną, polską rzeczywistość. Ponieważ zbliżamy się do remontowanego odcinka autostrady, lewy pas jest zablokowany przez szeryfa w tirze. Wiadomo – po co jechać dwoma pasami, jak kiedyś jeden z nich się skończy? Aż dziwne że w ogóle ktoś robi drogi mające więcej niż jeden pas w każdą stronę.
Zdesperowany szeryf – blokuje drogę nawet drzwiami!
Po chwili okazuje się jednak, że sprawa wygląda zupełnie inaczej! Otóż odcinek „A-czwórki” jest remontowany, ale zmiana organizacji ruchu polega na tym, że prawy pas zjeżdża na pobocze, a lewy na prawy. Więc szeryf blokował lewy pas pomimo tego, że się on nie kończy!
Szeryf w PKS-ie uszkodził auto i uciekł
Ale to jeszcze nic! W miejscu gdzie jest zmieniona organizacja ruchu, kierowcy tirów zgodnie nie wykorzystują całego pobocza, żeby kierowcom osobówek blokować lewy pas! A na kierowcę auta z kamerą, który próbuje mimo to się przecisnąć, jeden z tirowców macha przez otwarte okno kluczem do kół. Kabaret…
Najnowsze
-
Ile samochód przejedzie na rezerwie? Ile pojadę z zasięgiem 0 km?
Nie powinno się jeździć na rezerwie, ani tym bardziej na oparach paliwa. Możemy jednak znaleźć się w sytuacji bez wyjścia, kiedy zatankowanie nie będzie możliwe. Pojawia się wtedy pytanie, jak daleko można przejechać na rezerwie paliwa, a ile samochód przejedzie, kiedy komputer pokaże zasięg 0 km. -
Znaki C-5 oraz D-3 wyglądają prawie identycznie, ale kierowca nie może ich pomylić
-
Będzie nowy odcinek drogi ekspresowej S10. Znamy datę otwarcia
-
Wyrzuciła papierosa z auta, napluła na zwracających jej uwagę, a potem nasłała agresora
-
Najgorsze, co możesz usłyszeć na przeglądzie auta. Gorsze niż niezaliczenie przeglądu
Zostaw komentarz: