
Volkswagen Transporter 6.1 Sportline – GTI w wersji dla zapracowanych
Volkswagen Transporter 6.1 jest popularnym, wielofunkcyjnym vanem. Teraz na ulice wyjeżdża jego usportowiona wersja. Co o niej wiemy?
T6.1 Sportline jest taki, jak sugeruje nazwa, sportowy wewnątrz, na zewnątrz i pod spodem. Sportline otrzymał ulepszenia zawieszenia, które obniżyły furgonetkę o 30 milimetrów. Zmieniono również przód auta i progi, aby bardziej wyglądał sportowo. Sportowy wygląd T6.1 podkreśla dodatkowo specjalny body kit, 18 calowe koła w kolorze błyszczącej czerni i czerwone elementy wykończenia.
Wewnątrz Sportline skórzane siedzenia Nappa o strukturze plastra miodu z zamszowym wykończeniem i jest napakowany technologią. siedzenia są podgrzewane, zmodernizowano system dźwiękowy, dołączono system nawigacji Discover Media, a zestaw systemów wspomagających kierowcę obejmuje adaptacyjny tempomat, automatyczne hamowanie awaryjne, czujniki parkowania oraz kamerę cofania.
Przeczytaj też: 5 kobiet i VW Transporter w podróży po Europie – ICYtrip2014
Co ciekawe, Volkswaagen oferuje dodatkowe sportowe ulepszenie tego już zmodernizowanego, sportowego modelu. Sportline Black Edition oferuje, jak sama nazwa wskazuje, więcej czerni w postaci między innymi przyciemnianych szyb, matowych czarnych listew bocznych i „ekskluzywnego”, ale nienazwanego koloru kół.
Przeczytaj też: 30 Volkswagenów Transporter T6 trafi do OSP w całym kraju
T6.1 Sportline jest standardowo wyposażony w topowy 2,0-litrowy silnik TDI Transportera o mocy 204 KM. Moc jest przekazywana przez siedmiobiegową skrzynię DSG. Volkswagen twierdzi, że Sportline rozpędza się od 0 do 100 km/h w 8,9 sekundy.
Niestety, na ten moment nie mamy informacji czy usportowione odmiany Transporterów będą dostępne w Polsce.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: