
Volkswagen T-Roc po liftingu – cena w Polsce. Droższy, ale lepiej wyposażony
Volkswagen T-Roc po liftingu jest już dostępny do zamawiania w Polsce. Kwota otwierająca polski cennik nie należy do niskich.
Od debiutu Volkswagena T-Roca minęły już cztery lata. Volkswagen uznał więc, że to najwyższy czas na lifting i zdecydował się odświeżyć całą gamę T-Roca - standardową 5-drzwiową odmianę, sportową odmianę R oraz kabriolet.
Po czym poznamy nowe samochody na drogach? Przede wszystkim po zmienionym zderzaku z pionowymi światłami przeciwmgielnymi, większej atrapie chłodnicy ze świetlnym pasem LED i ostrzej narysowanych reflektorach. Z tyłu uwagę zwraca przeprojektowany zderzak, a lampy, wykonane w technologii LED zyskały zmienioną sygnaturę świetlną i zostały delikatnie przyciemnione.
Nowego Volkswagena T-Roca można wybrać z jednym z trzech silników benzynowych lub jednym Diesla. Zależnie od rodzaju układu napędowego są one łączone z 6-biegową przekładnią mechaniczną lub z 7-biegową dwusprzęgłową. Wśród silników benzynowych znajduje się trzycylindrowa jednostka 1.0 TSI o mocy 110 KM oraz dwie czterocylindrowe – 1.5 TSI osiągająca 150 KM i 2.0 TSI o mocy 190 KM. Ofertę uzupełnia czterocylindrowy, wysokoprężny silnik TDI o pojemności 2,0 litra i mocy 150 KM.
Volkswagen T-Roc po liftingu – cena w Polsce
Ceny nowego Volkswagena T-Roca zaczynają się od 107 190 złotych. Samochód będzie dostępny w trzech wersjach wyposażenia: Life, Style oraz R-Line.

Volkswagen T-Roc – ceny dla wersji silnikowych
Benzynowe:
- 1.0 TSI (110 KM) 6MT – od 107 190 zł
- 1.5 TSI ACT (150 KM) 6MT -od 110 890 zł
- 1.5 TSI ACT (150 KM) 7DSG – od 119 190 zł
- 2.0 TSI 4Motion (190 KM) 7DSG – od 154 190 zł
Diesel:
- 2.0 TDI SCR DPF (150 KM) 7DSG – od 149 690 zł

Volkswagen przewiduje, że odświeżone wersje modelu T-Roc i T-Roc R będą dostępne w salonach wiosną 2022 roku.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Komentarze:
xxxx - 24 grudnia 2021
No i jakie to wyposażenie? Czy w aucie za 100k kamera cofania jest w standardzie?