Valentino Rossi martwił się o swoją przyszłość w Moto GP
Dziewięciokrotny mistrz świata przyznał, że po inaugurującym sezon Grand Prix Hiszpanii zastanawiał się, czy podjął słuszną decyzję o kontynuowaniu kariery w królewskiej klasie w sezonie 2021.
Valentino Rossi nie ukończył inaugurującego sezon 2020 Moto GP wyścigu w Hiszpanii. Włoch przyznał, że ten rozczarowujący wynik dał mu sporo do myślenia. Rossi nie był pewien, czy jego decyzja o pozostaniu w Moto GP w sezonie 2021 była właściwa.
Świetny wynik w Grand Prix Andaluzji rozwiał jednak te wątpliwości. W niedzielę Valentino Rossi, zajmując trzecie miejsce, po raz 235. w swojej karierze stanął na podium. Włoch wrócił na czoło stawki po siedemnastu wyścigach przerwy, od kiedy po raz ostatni znalazł się w najlepszej trójce zawodników podczas rundy w USA:
Jestem bardzo zadowolony z miejsca na podium. To podium jest naprawdę wyjątkowe, biorąc pod uwagę naszą formę z poprzedniego tygodnia, gdzie walczyliśmy w środku stawki. Czuję się prawie tak, jakbym wygrał wyścig. Miałem mnóstwo frajdy z jazdy motocyklem podczas wyścigu.
Zeszły tydzień był rozczarowujący. Nie czułem się komfortowo na motocyklu. Dodatkowo mieliśmy awarię podczas wyścigu i nie zdobyliśmy punktów. Tak naprawdę cała druga połowa sezonu 2019 była bardzo frustrująca. Byłem bardzo wolny i miałem duże problemy. Po tak słabych wynikach zadajesz sobie pytanie, czy to nie jest już czas, by odpuścić i zostać w domu.
Przeczytaj też: Moto GP: Quartararo wygrywa Grand Prix Andaluzji
Podniesiony na duchu Rossi już nie martwi się o swoją przyszłość i ma zamiar wywierać presję na swoich przeciwników, między innymi Fabio Quartararo i Mavericka Viñalesa, z którymi dzielił niedzielne podium:
Musimy wywierać na nich presję. Być może nie jestem szybszy od Fabio i Mavericka, ale nadal potrafię walczyć o czołowe pozycje w wyścigu.
Przeczytaj też: Lewis Hamilton i Valentino Rossi wymienili się maszynami na torze Circuit Ricardo Tormo
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.
Zostaw komentarz: