
Ulepszone Subaru BRZ zauważone podczas testów na torze Fuji Speedway
Nie zobaczymy go w Europie, to przynajmniej popatrzymy sobie na zdjęcia i filmiki.
Nowe Subaru BRZ z 2022 roku zostało oficjalnie zaprezentowane zaledwie w zeszłym miesiącu, a jego ulepszona wersja już została zauważona podczas testów w Japonii na torze Fuji Speedway.
Choć zakamuflowany, samochód ten jest niewątpliwie drugą generacją lekkiego sportowego coupe Subaru z napędem na tylne koła. I ma na sobie trochę aerodynamicznych dodatków, których nie ma w standardowej wersji.
BRZの写真追加です #supergt pic.twitter.com/9w0YsgWFac
— たくさふ@12/23SFテスト (@taku_saf1) December 16, 2020
Przeczytaj też: Nowa generacja Subaru BRZ – pod maską 228 KM i wolnossący silnik typu bokser
Samochód został zauważony na torze przez użytkownika Twittera @taku_saf1, który również nagrał krótki, ale efektowny film z samochodem w roli głównej. W nim kierowcy testowi przerzucają BRZ wokół trudnego zakrętu 15 Fuji w doskonale wykonanym drifcie z piskiem opon. Małe coupe jest w swoim żywiole.
めっちゃ滑らせながら走らせてる
リアのスタビリティ高そうなのと、アドバンとか見てると普通に今のより速い pic.twitter.com/8WqpzmbEKg— たくさふ@12/23SFテスト (@taku_saf1) December 16, 2020
Chociaż wielu miało nadzieję na wersję nadchodzącego BRZ z turbodoładowaniem lub STI, wydaje się, że to nie jest to. Zamiast tego, jest to prawdopodobnie prototyp do oceny oficjalnych akcesoriów na rynku wtórnym lub wersja z tuningiem.
Cokolwiek się dzieje, jedno jest pewne – jest to bardzo oficjalna sprawa.
Przeczyta też: Nowe Subaru BRZ nie będzie sprzedawane w Europie!
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: