Tuning Lamborghini
Są tacy, których stać na najnowsze Gallardo LP 560-4. Jakie jest, każdy fan motoryzacji dokładnie wie - to istne cacko! Są też tacy, którzy uznali, że warto je poprawić... Wystarczy dorzucić do ceny jakieś 200 tys. zł i odjeżdżasz sprzętem o mocy przekraczającej 620 KM! A imię jego... YarroW!
![]() |
fot. Wheelsandmore
|
![]() |
fot. Wheelsandmore
|
Niemiecki tuner nie ma żadnych świętości, zabrał się także za Gallardo Spider. |
![]() |
fot. Wheelsandmore
|
Wcześniej za tuning Gallardo LP 560-4 brały się już takie firmy jak ISMA, czy Paret, ale to, co zrobił niemiecki tuner Wheelsandmore wyjątkowo nas urzekło. Przede wszystkim podniesiono moc do 620 KM, a moment obrotowy do 720 Nm. Usportowiono zawieszenie, zmodyfikowano układ hamulcowy (8-tłoczkowe zaciski z przodu, 6-tłoczkowe z tyłu, ogromne tarcze), a całość postawiono na niezwykłej urody 20-calowych, czarnych obręczach. Przedni spojler, tylny dyfuzor, obudowy lusterek i niektóre elementy wnętrza wykonano z włókien węglowych.
Fabryka i muzeum Lamborghini w Santa Agata Bolognese, Włochy. |
![]() |
fot. Frendl
|
W Polsce zarejestrowanych Lamborghini jest ok. 20 sztuk. Spotkać takie cacko na ulicy to jakby znaleźć igłę w stogu siana. Trafić na tuningowany profesjonalnie sprzęt jest praktycznie niemożliwe. Być może, podczas naszych zagranicznych wojaży, uda nam się namierzyć YarroW.
Ceny YarroW? Druzgocące, ale ktoś, kogo stać na Lambo, raczej się nimi nie przejmie:
Tuning silnika: 12,500 euro.
Kit hamulcowy: 13,998 euro.
Zawieszenie: 8,999 euro.
Koła: 11,400 euro.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: