
Trzy influencerki mają zachęcić do noszenia i projektowania kamizelek odblaskowych – uda im się?
Zmierzch i wieczór zapadają teraz nieco szybciej, więc z pewnością widoczność na drodze staje się ważna. Czy trzem influencerkom uda się przekonać do ich zakładania pieszych?
Akcja „Glamour Toujours” rozpoczęła się 25 listopada – na specjalnej platformie internetowej każdy może zaprojektować własną, stylową kamizelkę odblaskową. Bazować można na gotowych wzorach, dowolnie zmieniając kolorystykę poszczególnych elementów i dodając naszywki.
Platformę i ideę akcji szeroko promują Julia Żugaj, Karolina Pilarczyk i Ola Fijał. Większość projektu dzieje się w ich social mediach, w tym na TikToku, który został partnerem akcji i aktywnie wspiera i reklamuje przez cały czas trwania.

Karolina Pilarczyk to podwójna Mistrzyni Europy w drifcie oraz jedyna Europejka biorąca udział w najbardziej prestiżowych zawodach drigftingowych Formuła Drift w USA. Autorka i prowadząca programy motoryzacyjne dostępne na platformie PolsatGO: „Drift My Ride” oraz „Mistrzowie motorspsortu”. Wystąpiła w motoryzacyjnym reality show „Hyperdrive” dostępnym na platformie Netflix. Posiada także własny kanał YT „Karolina CK Pilarczyk”.
Ola Fijał (zdjęcie górne) dwukrotna driftingowa Mistrzyni Polski, jest częścią driftującej rodziny i należy do STW DRIFT TEAM. Na swoim koncie ma starty w ligach takich jak Czech Drift Series, CEZ Drift Championship, Drift Competition, King Of Europe i Queen of Europe. Prowadzi kanał na YouTubie „TurboSztos”.
Julię Żugaj na Instagramie śledzi blisko 900 tys. osób, a na TikToku ma 2,3 mln obserwujących. Jest członkinią Team X 2 – jednego z najgorętszych, zaraz obok Ekipy Friza, projektów w internecie, w ramach którego grupa twórców internetowych mieszka pod jednym dachem w luksusowej willi pod Warszawą, a swoje życie relacjonuje w social mediach.

W drugiej połowie grudnia Julia Żugaj wskaże spośród wszystkich propozycji cztery najlepsze, a na początku stycznia zwycięski projekt wybiorą w internetowym głosowaniu słuchacze radia RMF MAXXX, które jest organizatorem kampanii „Glamour Toujours”. Kamizelkę według wybranego wzoru uszyje w limitowanej serii polska, lokalne szwalnia korzystając z przyjaznych środowisku materiałów, a jego autor dostanie nagrodę – 2 tys. złotych.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: