
Ten nieoznakowany radiowóz policji rozpoznasz z daleka. Co poszło nie tak?
Nieoznakowane radiowozy policyjne mają za zadanie wmieszać się w tłum innych pojazdów i pozwalać na skuteczne wyłapywanie piratów drogowych. Tymczasem ten radiowóz wyraźnie rzuca się w oczy.
Cupra Leon w polskiej policji
Jednym ze sposób na nierzucanie się w oczy policyjnych nieoznakowanych radiowozów, jest zupełne nierzucanie się w oczy. Kolejny popularny model w czarny, srebrnym lub szarym kolorze nie zwraca niczyjej uwagi, dzięki czemu kierowcy nigdy nie mogą być pewni, czy czasem nie są obserwowani, co powinno ich skłonić do przepisowej jazdy w każdych okolicznościach.
Bez wątpienia oryginalnym pomysłem był zakupi kilku egzemplarzy Cupry Leona. Marka co prawda mało u nas jeszcze popularna, ale niewprawne oko nie zauważy miedzianego znaczka, a dla większości kierowców jest to po prostu kolejny, czarny hatchback.
Tymczasem jeden z nich ma bardzo ciekawą rejestrację. Jej pierwszy człon „PKE” nie jest zupełnie interesujący, natomiast drugi już tak. Napis głoszący „1NA1”, wygląda trochę jak indywidualna rejestracja i zapowiadająca, że właściciel auta chce się spróbować „jeden na jednego” na najbliższych światłach.
Cupra Leon Drogówki z Kępna (Woj. Wielkopolskie) Silnik: 2.0 TSI / 310 KM Wyposażenie: 2 kamery…
Opublikowany przez Nieoznakowane radiowozy Policji Niedziela, 11 września 2022
Policyjny Cupra Leon – jakie ma osiągi?
Jak informowaliśmy w lutym, policja z Małopolski oraz Wielkopolski, zdecydowała się na zakup kilku egzemplarzy Cupry Leona. Wybór padł na czarne hatchbacki w wersji VZ, które napędza silnik 2.0 TSI o mocy 300 KM (policja twierdzi, że dostała jednostki z wersji kombi o mocy 310 KM).
Samochód rozpędza się do 100 km/h w 5,7 s, a jego prędkości maksymalna to 250 km/h. Jego cena to obecnie 168 900 zł.
Najnowsze
-
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
Coraz więcej osób odkrywa uroki podróżowania bez sztywnych planów i rezerwacji hoteli. Dla fanów motoryzacji to naturalne – auto czy motocykl daje wolność, a nocleg w kamperze lub pod namiotem pozwala zatrzymać się tam, gdzie akurat prowadzi droga. Obie opcje mają swój niepowtarzalny klimat, ale też różne wymagania i ograniczenia. -
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
Zostaw komentarz: