Super Bowl 2022. Samochodowe reklamy za miliony. Co przygotowali w tym roku producenci?

Super Bowl to nie tylko mecz footballowy i zacięta walka na boisku. To też „rywalizacja” wśród reklamodawców, w której koncerny samochodowe są bardzo istotnym graczem.

Super Bowl – to dla obywateli Stanów Zjednoczonych bez wątpienia najważniejsze wydarzenie sportowe roku – mecz finałowy o  mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi National Football League. Super Bowl, zwany inaczej Super Sunday, stał się nieformalnym świętem narodowym dla Amerykanów. Jest to dzień, drugi po święcie Dziękczynienia, gdy w USA spożywa się najwięcej jedzenia (cieszą się więc producenci żywności), a także data niezwykle ważna dla reklamodawców…

Z okazji Super Bowl powstanie wiele drogich reklam, w tym również tych ze świata motoryzacji. W tym roku koszt 30 sekundowego spotu kosztuje podobno sześć milionów dolarów. Co przygotowali producenci samochodów w tym roku?

BMW

Niemiecki producent w swojej reklamie promuje elektryczny model iX. W tym celu BMW zatrudniło byłego gubernatora Kalifornii, aktora Arnolda Schwarzeneggera w roli Zeusa. Partneruje mu Salma Hayek, która wciela się w rolę bogini Hery, żony gromowładnego.

Kia

Tegoroczna reklama koreańskiego producenta opowiada o przychodach psa-robota, który marzy o tym, by go ktoś pokochał. Gdy widzi mężczyznę ładującego EV6 ucieka ze sklepu i goni go. Gdy mężczyzna wraca do domu, pies-robot chce wskoczyć przez szyberdach do auta, ale kończy mu się energia. Jak skończy się ta historia?

Nissan

W gwiazdorskim spocie Nissana,  „Thrill Driver”, występują Eugene Levy,  Catherine, Brie Larson, Danai Gurira i Dave Bautista. Krótki film akcji zaczyna się od sceny, w której Levy podziwia model Z, którym przyjechała Larson.

General Motors

W tym roku General Motors stawia na nostalgię. Dwie dekady po premierze ostatniego filmu „Austin Powers” producent przywraca do życia bohaterów tej produkcji – Mike Myers gra Doktora Evil, Mindy Sterling jako Frau Farbissna, a Seth Green wciela się w rolę Scotat Evila.

Toyota

 W tym roku Toyota zaprezentuje aż dwie reklamy. W pierwszym wystąpili bracia, odznaczeni kanadyjscy paraolimpijczycy, Briana i Robina McKeeverów.

Drugi film nazywa się „The Joneses” i główną rolę gra w nim Toyota Tundra.

Komentarze:

ewa - 11 lutego 2022

filmik toyoty fajny 😉

Odpowiedz

lisa - 11 lutego 2022

jak święto to święto, nam tez by sie przydało więcej świąt

Odpowiedz
Pokaż więcej komentarzy
Pokaż Mniej komentarzy
Schowaj wszystkie

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze