
Super Bowl 2022. Samochodowe reklamy za miliony. Co przygotowali w tym roku producenci?
Super Bowl to nie tylko mecz footballowy i zacięta walka na boisku. To też „rywalizacja” wśród reklamodawców, w której koncerny samochodowe są bardzo istotnym graczem.
Super Bowl – to dla obywateli Stanów Zjednoczonych bez wątpienia najważniejsze wydarzenie sportowe roku – mecz finałowy o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi National Football League. Super Bowl, zwany inaczej Super Sunday, stał się nieformalnym świętem narodowym dla Amerykanów. Jest to dzień, drugi po święcie Dziękczynienia, gdy w USA spożywa się najwięcej jedzenia (cieszą się więc producenci żywności), a także data niezwykle ważna dla reklamodawców…
Z okazji Super Bowl powstanie wiele drogich reklam, w tym również tych ze świata motoryzacji. W tym roku koszt 30 sekundowego spotu kosztuje podobno sześć milionów dolarów. Co przygotowali producenci samochodów w tym roku?
BMW
Niemiecki producent w swojej reklamie promuje elektryczny model iX. W tym celu BMW zatrudniło byłego gubernatora Kalifornii, aktora Arnolda Schwarzeneggera w roli Zeusa. Partneruje mu Salma Hayek, która wciela się w rolę bogini Hery, żony gromowładnego.
Kia
Tegoroczna reklama koreańskiego producenta opowiada o przychodach psa-robota, który marzy o tym, by go ktoś pokochał. Gdy widzi mężczyznę ładującego EV6 ucieka ze sklepu i goni go. Gdy mężczyzna wraca do domu, pies-robot chce wskoczyć przez szyberdach do auta, ale kończy mu się energia. Jak skończy się ta historia?
Nissan
W gwiazdorskim spocie Nissana, „Thrill Driver”, występują Eugene Levy, Catherine, Brie Larson, Danai Gurira i Dave Bautista. Krótki film akcji zaczyna się od sceny, w której Levy podziwia model Z, którym przyjechała Larson.
General Motors
W tym roku General Motors stawia na nostalgię. Dwie dekady po premierze ostatniego filmu „Austin Powers” producent przywraca do życia bohaterów tej produkcji – Mike Myers gra Doktora Evil, Mindy Sterling jako Frau Farbissna, a Seth Green wciela się w rolę Scotat Evila.
Toyota
W tym roku Toyota zaprezentuje aż dwie reklamy. W pierwszym wystąpili bracia, odznaczeni kanadyjscy paraolimpijczycy, Briana i Robina McKeeverów.
Drugi film nazywa się „The Joneses” i główną rolę gra w nim Toyota Tundra.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
Coraz więcej osób odkrywa uroki podróżowania bez sztywnych planów i rezerwacji hoteli. Dla fanów motoryzacji to naturalne – auto czy motocykl daje wolność, a nocleg w kamperze lub pod namiotem pozwala zatrzymać się tam, gdzie akurat prowadzi droga. Obie opcje mają swój niepowtarzalny klimat, ale też różne wymagania i ograniczenia. -
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
Komentarze:
ewa - 11 lutego 2022
filmik toyoty fajny 😉
lisa - 11 lutego 2022
jak święto to święto, nam tez by sie przydało więcej świąt