Reklama Toyoty na Super Bowl nie ma nic wspólnego z samochodami
To piękna, podnosząca na duchu historia, ale... gdzie są samochody?
Super Bowl to nie tylko mecz footballowy i zacięta walka na boisku. To też „rywalizacja” wśród reklamodawców, w której koncerny samochodowe są bardzo istotnym graczem.
Podczas gdy General Motors reklamuje swoje samochody elektryczne, zatrudniając do tego takie gwiazdy światowego kina, jak Will Ferrell i Timothée Chalamet, Toyota obiera zupełnie inny kierunek i w ogóle nie mówi o swoich samochodach, zamiast tego opowiada krótką historię o paraolimpijce.
Przeczytaj też: Cadillac Lyriq i Timothée Chalamet w krótkiej kontynuacji „Edwarda Nożycorękiego”. Zobaczcie „ScissorHandsFree”!
Reklama opowiada o Jessice Long i jej życiu. Urodziła się w Rosji, ze względu na chorobę amputowano jej nogi. Została sierotą. Znalazła dom i razem adoptowanymi rodzicami przeprowadziła się do USA, gdzie zaczęła przygodę z pływaniem. Od tego czasu Jessica Long cztery razy uczestniczyła w Igrzyskach paraolimpijskich i zdobyła 23 medale.
https://www.youtube.com/watch?v=fqWG5_7nwyk
Przeczytaj też: Elektryzującą reklama General Motors z okazji Super Bowl. W roli głównej Will Ferrell i samochody elektryczne!
Na samym końcu reklamy jest krótka notatka, że Toyota jest sponsorem amerykańskiej drużyny paraolimpijskiej.
Bardziej podoba wam się niesamochodowa reklama Toyoty, czy samochodowe reklamy General Motors?
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: