Cadillac Lyriq i Timothée Chalamet w krótkiej kontynuacji „Edwarda Nożycorękiego”. Zobaczcie „ScissorHandsFree”!

08 lutego 2021
1
8
Zobaczcie, jak elektryczny Cadillac Lyriq pomaga synowi Edwarda Nożycorękiego.

„ScissorHandsFree” to reklama przygotowana przez General Motors z okazji Super Bowl. Jak powszechnie wiadomo, Super Bowl to nie tylko mecz footballowy i zacięta walka na boisku. To też  „rywalizacja” wśród reklamodawców, w której koncerny samochodowe są bardzo istotnym graczem.

Timothée Chalamet wciela się w postać Edgara, syna Edwarda Nożycorękiego, a Winona Ryder ponownie wciela się w rolę Kim Boggs. W głównej roli występuje jednak Cadillac Lyriq, który daje Edgarowi nowoczesną, pomocną dłoń. 

„ScissorHandsFree” to druga reklama powstała z okazji Super Bowl, w której występuje Cadillac Lyriq. Wcześniej General Motors opublikowało reklamę zatytułowaną „No Way, Norway”, której celem jest wzbudzenie zainteresowania Amerykanów samochodami elektrycznymi.

Przeczytaj też: Elektryzującą reklama General Motors z okazji Super Bowl. W roli głównej Will Ferrell i samochody elektryczne!

Komentarze

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy!