Cadillac Lyriq i Timothée Chalamet w krótkiej kontynuacji „Edwarda Nożycorękiego”. Zobaczcie „ScissorHandsFree”!
Zobaczcie, jak elektryczny Cadillac Lyriq pomaga synowi Edwarda Nożycorękiego.
„ScissorHandsFree” to reklama przygotowana przez General Motors z okazji Super Bowl. Jak powszechnie wiadomo, Super Bowl to nie tylko mecz footballowy i zacięta walka na boisku. To też „rywalizacja” wśród reklamodawców, w której koncerny samochodowe są bardzo istotnym graczem.
Timothée Chalamet wciela się w postać Edgara, syna Edwarda Nożycorękiego, a Winona Ryder ponownie wciela się w rolę Kim Boggs. W głównej roli występuje jednak Cadillac Lyriq, który daje Edgarowi nowoczesną, pomocną dłoń.
https://www.youtube.com/watch?v=0KAlqthD6Gc
„ScissorHandsFree” to druga reklama powstała z okazji Super Bowl, w której występuje Cadillac Lyriq. Wcześniej General Motors opublikowało reklamę zatytułowaną „No Way, Norway”, której celem jest wzbudzenie zainteresowania Amerykanów samochodami elektrycznymi.
Przeczytaj też: Elektryzującą reklama General Motors z okazji Super Bowl. W roli głównej Will Ferrell i samochody elektryczne!
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.
Zostaw komentarz: