Cadillac Lyriq i Timothée Chalamet w krótkiej kontynuacji „Edwarda Nożycorękiego”. Zobaczcie „ScissorHandsFree”!
Zobaczcie, jak elektryczny Cadillac Lyriq pomaga synowi Edwarda Nożycorękiego.
„ScissorHandsFree” to reklama przygotowana przez General Motors z okazji Super Bowl. Jak powszechnie wiadomo, Super Bowl to nie tylko mecz footballowy i zacięta walka na boisku. To też „rywalizacja” wśród reklamodawców, w której koncerny samochodowe są bardzo istotnym graczem.
Timothée Chalamet wciela się w postać Edgara, syna Edwarda Nożycorękiego, a Winona Ryder ponownie wciela się w rolę Kim Boggs. W głównej roli występuje jednak Cadillac Lyriq, który daje Edgarowi nowoczesną, pomocną dłoń.
https://www.youtube.com/watch?v=0KAlqthD6Gc
„ScissorHandsFree” to druga reklama powstała z okazji Super Bowl, w której występuje Cadillac Lyriq. Wcześniej General Motors opublikowało reklamę zatytułowaną „No Way, Norway”, której celem jest wzbudzenie zainteresowania Amerykanów samochodami elektrycznymi.
Przeczytaj też: Elektryzującą reklama General Motors z okazji Super Bowl. W roli głównej Will Ferrell i samochody elektryczne!
Najnowsze
-
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
Coraz więcej osób odkrywa uroki podróżowania bez sztywnych planów i rezerwacji hoteli. Dla fanów motoryzacji to naturalne – auto czy motocykl daje wolność, a nocleg w kamperze lub pod namiotem pozwala zatrzymać się tam, gdzie akurat prowadzi droga. Obie opcje mają swój niepowtarzalny klimat, ale też różne wymagania i ograniczenia. -
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
Zostaw komentarz: