Elektryzującą reklama General Motors z okazji Super Bowl. W roli głównej Will Ferrell i samochody elektryczne!
W rolach głównych występują Will Ferrell, GMC Hummer i Cadillac Lyriq.
Super Bowl to nie tylko mecz footballowy i zacięta walka na boisku. To też „rywalizacja” wśród reklamodawców, w której koncerny samochodowe są bardzo istotnym graczem.
W tym roku, General Motors jako pierwszy odsłania karty i publikuje swoją reklamę. Trwa 90 sekund i jest zatytułowana „No Way, Norway”. W rolach głównych występują Will Ferrell, GMC Hummer i Cadillac Lyriq.
Przeczytaj też: Super Bowl, czyli najdroższa przerwa na reklamę – filmy
Celem reklamy jest wzbudzenie zainteresowania Amerykanów samochodami elektrycznymi. Cadillac Lyriq i GMC Hummer EV odgrywają w niej główną rolę, ale w filmiku mniej chodzi o pojazdy, a bardziej o zmianę nastawienia Amerykanów do pojazdów elektrycznych.
https://www.youtube.com/watch?v=yCy-a_E2I3s
Ferrell atakuje Norwegię, agresywnie ale zabawnie, za to, ile samochodów elektrycznych sprzedaje się w skandynawskim kraju. Ponad połowa całej sprzedaży nowych samochodów w Norwegii to pojazdy elektryczne, podczas gdy dane GM pokazują, że tylko 4% nowych samochodów sprzedawanych w USA to samochody elektryczne. Will Ferrell i General Motors chcą to zmienić. Prezydent Joe Biden też…
Przeczytaj też: Joe Biden wymieni wszystkie samochody rządowe na elektryki, ale ma jeden warunek…
Mało prawdopodobne, aby w najbliższej przyszłości w Stany Zjednoczone osiągnęły poziom sprzedaży samochodów elektrycznych, taki jak w Norwegii, ale z pewnością mogą zacząć zmniejszać tę lukę. Czy reklama w przerwie Super Bowl się do tego przyczyni?
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: