Ramona Karlsson w Komisji Kobiet w Motorsporcie FIA
Szwedzka zawodniczka rajdowa Ramona Karlsson została zaproszona do elitarnego grona, jakim jest Komisja Kobiet w Sportach Motorowych FIA, pod przewodnictwem Michele Mouton.
Komisja już wcześniej doceniła wkład Ramony Karlsson w rozwój młodych, szwedzkich zawodniczek, które wzięła pod swoje skrzydła. Dzieliła się z nimi chętnie swoją wiedzą i umiejętnościami podczas licznych seminariów.
Więcej o Michele Mouton tutaj. |
Przewodnicząca Komisji Kobiet w Sporcie Motorowym FIA – Michele Mouton |
![]() |
fot. FIA |
– Ramona pracuje niestrudzenie, aby rozwijać własną karierę, ale także angażuje się w pomoc innym w tym sporcie i to jest coś wyjątkowego. Ona wykazuje wielkie zaangażowanie, entuzjazm, determinację i jest prawdziwą inspiracją dla młodych kobiet. Nasza Komisja ma zaszczyt powitać ją jako członka – mówiła Michele.
O powstaniu Komisji Kobiet FIA i jej pierwszych ambasadorkach pisałyśmy tu. Kolejne panie otrzymały nominację później, o czym pisałyśmy tu. |
Ramona jest bardzo dumna z nowej roli.
– Komisja Kobiet w Sportach Motorowych odgrywa bardzo ważną rolę dla kobiet w tym sporcie, a sama Michele zawsze była dla mnie wzorem i stała się moją inspiracją. To wielki zaszczyt być wybraną do FIA WMC i współpracować z kobietami na całym świecie, które są pasjonatkami sportów motorowych – mówi zawodniczka.
Komisja istnieje od 2009 roku i posiada 25 członkiń na całym świecie. Działa na rzecz promowania kobiet w sportach motorowych i nie tylko kierowców, także mechaników, inżynierów i kierowników zespołów. Teraz również Ramona będzie uczestniczyć w spotkaniach i pomagać w podejmowaniu decyzji.
Ramona Karlsson |
![]() |
fot. materiały prasowe Ramony Karlsson |
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: