
Porsche ma nową ambasadorkę. Ma 19 lat i jest bardzo zdolna
Utalentowana tenisistka, Emma Raducanu, właśnie została nową ambasadorką marki Porsche.
Młoda tenisistka, która jest jedną z sensacji na najważniejszych, światowych kortach, właśnie została ambasadorką niemieckiej marki. 19-letnia zawodniczka dołącza do grona twarzy Porsche w kobiecym tenisie.
Emma Raducanu to młoda zawodniczka, która od niedawna zaczęła odnosić poważne sukcesy w kobiecym tenisie. Urodziła się 13 listopada 2002 r. w kanadyjskim Toronto, ale w wieku dwóch lat przeprowadziła się do Wielkiej Brytanii. Jej pochodzi z Rumunii, a matka jest Chinką.
Emma rozpoczęła karierę w wieku pięciu lat, a od 13. urodzin rywalizuje w najważniejszych turniejach. Jest najmłodszą zwyciężczynią turnieju ITF w historii. Jako światowy numer 338 dzięki dzikiej karcie dostała szansę rywalizacji w Wimbledonie i awansowała aż do finałowej szesnastki.
Zobacz: Mistrz świata Łukasz Czepiela został ambasadorem Porsche Macan
Jednak jej największym osiągnięciem jest sensacyjne zwycięstwo w US Open. Po tym wyczynie została Kawalerem Orderu Imperium Brytyjskiego jako najmłodsza kobieta w historii. Obecnie zajmuje 13. miejsce w światowym rankingu zawodniczek.
Młody talent w rodzinie Porsche
Emma Raducanu dołącza do tenisowej rodziny niemieckiej marki. W tym gronie znajduje się już czołowa zawodniczka z Niemiec – Angelique Kerber. Do grona ambasadorów Porche powiązanych ze światem sportu należą takie nazwiska, jak: Paul Casey (golfista), Sami Khedira (piłkarz), Walter Rohrl (były kierowca rajdowy), Mark Webber (były kierowca F1), Aksel Lund Svindal (mistrz olimpijski).

„Porsche to jedna z marek, które zawsze kochałem od najmłodszych lat. Jeden z moich pierwszych trenerów tenisa prowadził 911 Targa. Ilekroć pojawiałam się rano na treningach, widziałem jego Porsche, marzyłam o dniu, kiedy usiądę we własnym.”
– powiedziała Emma Raducanu.
Oprócz tego do grona ambasadorów marki należy dwóch byłych kierowców fabrycznych Porsche: specjalista od wyścigów GT i kierowca rozwojowy Jörg Bergmeister oraz dwukrotny zwycięzca Le Mans Timo Bernhard.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: