Piaggio Porter NP6 – przyjazna środowisku miejska ciężarówka
Porter NP6 łączy w sobie kompaktowe wymiary z niezwykłą ładownością. Dodatkowo jest przyjazny dla środowiska!
Piaggio Group zaprezentowała nową gamę czterokołowych lekkich pojazdów użytkowych: nowy Porter NP6 to miejska ciężarówka, która łączy w sobie kompaktowe wymiary z niezwykłą ładownością i jest wyposażona w przyjazne dla środowiska silniki.
Jako pojazd użytkowy, nowy Porter NP6 został zaprojektowany, aby zmaksymalizować ładowność, zapewniając kompaktowość i zwinność, a jednocześnie zwiększając bezpieczeństwo i komfort na pokładzie.
{{ image(33931) }}
Przeczytaj też: Piaggio Gita – osobisty tragarz
Kompaktowe wymiary (szerokość kabiny to tylko 1,64 metra) oraz nowe silniki CombiFuel benzyna/LPG i benzyna/metan 1498 cm3 Euro 6D Final sprawiają, że Piaggio Porter NP6 jest idealnym pojazdem do pracy w mieście.
Silniki CombiFuel są dostępne w dwóch różnych wersjach, w zależności od wymaganego do przejechania dystansu czy ładowności.
Nowy Porter NP6 oferuje 30% wzrost ładowności i wiele konfiguracji. Istnieją trzy modele, dwa z platformą ładunkową (stałą lub wywrotką) i jeden z podwoziem dla szerokiej gamy konfiguracji.
{{ image(33932) }}
Prezes i dyrektor generalny Grupy Piaggio, Roberto Colaninno, wyznał:
W związku z szybkimi zmianami w mobilności oraz wydatkach konsumenckich i dostawach towarów, Piaggio Group wyprzedza nowe trendy, rozwijając swoją gamę produktów.
Robimy kolejny krok naprzód, odnawiając Portera, jeden z naszych historycznych pojazdów użytkowych, dostosowując go do potrzeb nowoczesnej mobilności miejskiej. Porter NP6 jest szczytem strategicznego rozwoju Piaggio Commercial, naszej podstawowej działalności wraz z dwukołowcami i branżą robotyki, i pomoże nam wzmocnić naszą pozycję na rynku lekkich pojazdów użytkowych.
{{ gallery(3189) }}
Przeczytaj też: Piaggio Medley 125 – na dobry początek! Pojeździsz nim nawet z prawkiem kat. B
Nowa gama Porter NP6 jest produkowana we Włoszech, w fabryce Piaggio Group w Pontedera. Za pośrednictwem dedykowanej sieci dealerów zostanie rozprowadzona do krajów europejskich.
Ceny nowego Portera NP6 zaczynają się od 15 000 euro.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: