
Paryż likwiduje drogowskazy. Komu są one potrzebne w 2021 roku?
Paryż to miasto będące prawdziwą awangardąw zakresie ruchu drogowego. Najpierw wprowadzono tam ograniczenie prędkości do 30 km/h, zlikwidowano parkingi naziemne, by samochody nie szpeciły pięknych paryskich uliczek, planuje się zakazu jazdy przez miasto bez powodu. Ale to nie koniec zmian!
Paryż likwiduje drogowskazy. Jak donosi portal France Bleu, władze Paryża likwidują drogowskazy, bo te, według nich, są brzydkie i nikomu niepotrzebne. Poza tym drogowskazy zajmują też zbyt dużo miejsca na chodniku, bo nie dość, że sam słupek jest masywny, to wzór znaku przyjęty we Francji jest dość pokaźnych rozmiarów, ograniczając ruch pieszych i rowerzystów.
Według portalu France Bleu, władze Paryża pozostawią tylko te drogowskazy, które kierują do szpitala i innych miejsc użyteczności publicznej. Ratusz oszacował, że usunie łącznie około 1800 drogowskazów.

Komu potrzebne są drogowskazy w 2021 roku? Większość z nas poruszając się po mieście korzysta z nawigacji w telefonie lub tej samochodowej. Nawigacja z pewnością działa lepiej, szybciej i dokładniej niż drogowskazy. Również część mieszkańców Paryża uważa, że likwidacja drogowskazów to dobry pomysł, ponieważ przyjezdni, którzy nie mieli nawigacji, pytali się ich o drogę, zamiast patrzeć na znaki.
Czy śladem Paryża powinny pójść inne miasta?
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: