
Opel Zafira Life jako kompaktowy kamper. Wielofunkcyjny jak szwajcarski scyzoryk?
Zafira Life jest idealna na wakacyjne wycieczki z rodziną i z przyjaciółmi a jako kamper sprawdzi się na dłuższy wypad "pod chmurką". Co znajdziemy w wyposażeniu?
Przestronny van jest dostępny w trzech długościach i ma bardzo zróżnicowane wnętrze. Opcjonalnie drzwi przesuwne otwierają się i zamykają elektrycznie, a wąski promień skrętu, widoczność dookoła i łatwość prowadzenia sprawiają, że Zafira Life jest idealna na wakacyjne wycieczki z rodziną i z przyjaciółmi. Ponadto dzięki specjalistycznym zabudowom Zafira Life może stać się również kamperem, oferującym jeszcze większą swobodę i komfort wypoczynku.
Dla początkujących: Kamperem na wakacje – ile to kosztuje. Poradnik dla początkujących
Oferowana na niemieckim rynku Zafira Life z zabudową firmy Crosscamp ma długość 4,95 m i jest to w pełni wyposażony kamper z miejscem do spania dla czterech osób. Wyposażenie standardowe obejmuje m.in. takie elementy jak podnoszony dach, łóżko, wyposażone szafki i aneks kuchenny. Wiele dodatkowych opcji można zamówić indywidualnie.
Opel Zafira Life z zabudową firmy Crosscamp jest oferowany z pełną gamą silników diesla i przekładni w czterech wersjach mocy. Wyposażone w technologię oczyszczania spalin SCR, wszystkie silniki spełniają normę Euro 6d-TEMP dla nieograniczonej mobilności.
Jazdę Oplem Zafirą Life po nieutwardzonych drogach ułatwia opcjonalny system kontroli trakcji IntelliGrip, który zapewnia przyczepność wymaganą na każdym rodzaju nawierzchni.
Więcej: Kampery i przyczepy – kto jest kim w świecie caravaningu?
Szeroka gama opcjonalnych systemów wspomagania obejmuje wspomaganie świateł drogowych, ostrzeganie przed sennością, wspomaganie utrzymania pasa ruchu i rozpoznawanie znaków drogowych z tempomatem pół-adaptacyjnym, a także ostrzeganie o kolizji czołowej z asystentem hamowania awaryjnego.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Cena?